افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

باید به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع و تأسف آور داده شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378329
باید به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع و تأسف آور داده شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی اعلام کرد: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی امروز (شنبه هفتم مهرماه) با حضور جمعی از اعضای کمیسیون در محل کمیسیون برگزار شد. کمیسیون وی ادامه داد: موضوع این نشست بررسی تحولات منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست ها در حومه بیروت […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی اعلام کرد: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی امروز (شنبه هفتم مهرماه) با حضور جمعی از اعضای کمیسیون در محل کمیسیون برگزار شد. کمیسیون

وی ادامه داد: موضوع این نشست بررسی تحولات منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست ها در حومه بیروت بود. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جنایات اخیر صهیونیست ها در لبنان و حومه بیروت را به شدت محکوم کردند و از شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی گناه لبنان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز تاسف کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقینا جنایت صهیونیست ها که با حمایت و حمایت آمریکایی ها و با سلاح های آمریکایی رخ داد، بی پاسخ نخواهد ماند.

رضایی ادامه داد: اعضای کمیسیون از سکوت سازمان های بین المللی و دولت های خواستار حقوق بشر ابراز تأسف کردند. همچنین مطالبات اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخی قاطع، عملی، تأسف‌آور و آموزنده به رژیم صهیونیستی است. . در این دیدار تاکید شد که این همه جنایات و نسل کشی نمی تواند جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد، بلکه خون شهدا زمینه ساز آزادی بیت المقدس خواهد بود.

نماینده مردم دشتستان در شورای اسلامی تصریح کرد: امروز صهیونیست ها آخرین روزهای خود را در سرزمین های اشغالی سپری می کنند و همه این اتفاقات در منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در هفته جاری جلساتی در رابطه با مسائل منطقه، لبنان و فلسطین برگزار می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.