افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

بایدها و نباید های خودکار در بازار کریپتو

  • کد خبر : 17272
بایدها و نباید های خودکار در بازار کریپتو

سیستم الگوریتمی (Algorithmic) یا خودکار (Automated) برای اولین بار ۴۰ سال پیش در بورس نیویورک (NYSE) اجرا شد و از آن روز به طور روزافزون رشد کرده است. تحقیقات جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها ۱۰ درصد از کل صفحه به‌صورت دستی انجام می‌شود. محل را می‌توان برای موفقیت مشخص بیان کرد؛ […]

سیستم الگوریتمی (Algorithmic) یا خودکار (Automated) برای اولین بار ۴۰ سال پیش در بورس نیویورک (NYSE) اجرا شد و از آن روز به طور روزافزون رشد کرده است. تحقیقات جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها ۱۰ درصد از کل صفحه به‌صورت دستی انجام می‌شود. محل را می‌توان برای موفقیت مشخص بیان کرد؛ ربات‌ترید ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته فعال است، احساسات ندارد و هم‌زمان می‌تواند قیمت‌ها را زیر نظر بگیرید. در این مطلب نحوه عملکرد الگوریتمی و بایدها و نبایدهای خودکار باید را بررسی می کنیم. با میهن بلوکچین همراه باشید.

خودکار خودکار چگونه کار می کند؟

منبع: iorbex.com

خودکار خودکار از طریق ربات ترید انجام می شود. ربات‌های ترید از زمان پیدایش در سیستم مالی سنتی همیشه پرهزینه بودند، راه‌اندازی آن‌ها سخت بود و بدون دانش فنی خاص می‌شدند. اما به‌لطف رشد ابری، سرویس‌های فناوری الگوریتم‌های خود را بر روی بستر این فناوری به تریدرها ارائه کردند و درنهایت این فناوری به ارزیابی ارز دیجیتال راه پیدا کرد.

برای استفاده از نرم‌افزار ترید ابری، کارت‌ها نیاز به شرایط خاصی ندارند. هرکسی می‌تواند پس از ثبت نام، برنامه‌های ترید مد خود را تنظیم کرده و یک ربات ترید راهاندازی کند. ارتباط بین حساب صرافی تریدر و ربات ترید توسط API نمی‌شود. تمام صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. پس از راه‌اندازی، ربات ترید به‌صورت ۲۴/۷ بازار را دنبال کرده و قوانین تعریف‌شده توسط کارت‌گر را اجرا می‌کند. در نتیجه، حجم کل خودکار به‌طور خودکار در حال رشد است و طبق گزارش‌ها، این رشد ۲۰ الی ۵۰ برابر برابر دستی است. فرصت های کسب سود نیز در ویژگی های بیشتر است.

البته باید به این موضوع توجه کنید که آیا باید در نظر بگیرید که آیا باید تصمیم‌گیری کنید. تنظیم غیرمنطقی ربات و نوسانات سودی بازار می‌تواند به ضررهای بزرگ در نهایت منجر به لیکوئیدشدن پوزیشن‌ها شود.

باید ها و نباید های خودکار باید

بایدها و نبایدهای خودکار باید
منبع: amazonaws.com

تجربه تجربه تجربه‌هایی که از ربات‌ها و پلتفرم‌های مختلف استفاده کرده‌اند، در اینجا به‌مهم‌ترین توصیه‌های تریدرها و بایدها و نبایدهای خودکار باید اشاره می کنیم:

⛔ مراقب کلاهبرداری‌ها باشید

به سرویس‌هایی که با وعده‌های سود کلان شما را در قرارداد هوشمند خود دعوت می‌کنند، نگه دارید. ربات های ترید از طریق API حساب صرافی ارز دیجیتال وصل می‌شوند و نیازمند دسترسی مستقیم به سرمایه‌تان شما هستند. تمام ربات ها را می توانید در صرافی مشاهده کنید. ضمنا مطمئن شوید که API امکان پذیر نیست.

⛔ ریسک ها را مدیریت کنید

برای معامله با ربات یک حساب صرافی باز کنید. در این صورت از دست دادن کل سرمایه در حساب خود را از بین میبرید. به هر حال نباید فراموش کنید که هیچ کدی صددرصد مطمئن نیست.

⛔ با سرمایه کم شروع کنید

یک جهانی برای ترید می‌توانید با سرمایه‌گذاری قانونی که از دست دادنش استفاده کنید باید وارد شوید. در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال، کمتر از ۱۰ دلار بیشتر نیست. با همین پول کم می‌توانید چند سفارش ثبت کرده و ربات ترید ارز دیجیتال را امتحان کنید.

⛔ جوانب امنیت را رعایت کنید

آلت کوینهایی را که نقدینگی کمی دارند ترید کنند. با کوین‌هایی شروع کنید که حجم بیشتری را دارند. با اینها، هم نوسان کافی برای خرید است و هم از جهش‌های قیمتی که می‌توان از دستیابی به سرمایه‌گذاری، دوری کرد.

⛔ واقع بین باشید

بازار را به‌دقت بررسی کنید و حد سود (Take Profit) خود را در سطح قیمتی منطقی قرار دهید. یک بسته بسته شده با 0.2 درصد سود، بهتر است از یک بسته بسته شده با سقف 3 درصد است که هرگز بسته نمی شود.

⛔ تمرین کنید و یاد بگیرید

فقط تریدرهای حرفه ای که باید بازار را هر روز بررسی کنند. پایه تکنیکال تکنیکال را به یاد داشته باشید و ارزیابی و ارزیابی ربات خود را به طور مرتب بررسی کنید و آپدیت کنید. با این که واقعا مشخص هستند، برای نتایج بهتر باید ربات ها را همیشه مدیریت کنید.

اگر بازار به‌طوری‌که نمی‌تواند احساس نوسانی کند و پوزیشن شما را متحمل کند، نمی‌تواند شما را متحمل کند، اولین کاری که باید انجام دهید، از ترس و وحشت است:

✅ جلوی ضرر بیشتر را بگیرید

ربات را انجام دهید و کوین ها را در صرافی به صورت دستی بفروشید. در این صورت مقداری از سرمایه را حفظ کنید و در آینده با آن می‌توانید ضررها را جبران کنید.

✅ صبر داشته باشید

بازار ارز دیجیتال بازار پرنوسان است و یک قیمت دوباره برمی‌گردد و به حد سود می‌رسد. شاید ماه‌ها طول بکشد، اما در نهایت این فرصت را پیدا می‌کنید که پوزیشن را با سود ببندید. البته از نظر ریزش‌ها بیشتر بدانید. اگر بازار بیشتر بریزد، پول شما در یک دارایی که ارزشش را مدام از دست می‌دهد، قفل می‌شود.

✅ یک ربات دیگر برای روند مخالف بازار تنظیم کنید

ربات قبلی را ادامه دهید و با سرمایه باقی مانده یک ربات با استراتژی مخالف راه‌اندازی کنید. شاید سود ربات جدید به اندازه‌های قبل باشد که از پوزیشن انتظار می‌رود، اما ضرری ندارد تا حدی جبران می‌کند.

✅ قیمت خرید را کاهش دهید

در نقاط سد، مقدار کمی از ارز دیجیتال را بخرید. این معیار هزینه‌گیری دلار (دلار هزینه میانگین) یا DCA نام دارد و تا حدی ریسکی است. اگر مبتدی هستید از DCA استفاده کنید.

جمع بندی

با توجه به رشد چشمگیر حجم خودکار یا الگوریتمی، اکثر صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال این قابلیت را به بازارهای خود اضافه کرده‌اند. از آنجایی که مشخص می شود توسط ربات ترید انجام می شود، روش بسیار خوبی برای پیاده سازی استراتژی های ترید است. چون ربات تصمیمات احساسی نمی‌گیرد و دائما فعال است. با این حال، ریسک ریسک‌هایی نیز دارد که قبل از ورود به این حوزه باید این ریسک‌ها را بشناسید و می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. در این مقاله بایدها و نبایدهای خودکار باید را بررسی کنید تا اگر قصد استفاده از ربات‌ها را داشته باشید، از گزارش‌های موجود در این زمینه و سرمایه‌گذاری خود را حفظ کنید. نظر شما درباره الگوریتمی و ترید چیست؟ رشد این نوع مفهوم تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-29 19:32:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.