افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

بایدها و نبایدها را به دلسوزی در روز وداع/ استاندار بسپارید، لرستان در مسیر توسعه قرار می گیرد.

  • کد خبر : 408489
بایدها و نبایدها را به دلسوزی در روز وداع/ استاندار بسپارید، لرستان در مسیر توسعه قرار می گیرد.

به گزارش رکنا از لرستان؛ ابوطالب شفقت در مراسم تجلیل از استاندار لرستان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، طی سخنان انتقادی خود گفت: لرستان در سی سال گذشته مانند سایر استان ها پیشرفت نکرده است که این امر مستلزم تدوین برنامه ریزی عملیاتی و راهبردی و این برنامه ریزی باید مبتنی […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ ابوطالب شفقت در مراسم تجلیل از استاندار لرستان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، طی سخنان انتقادی خود گفت: لرستان در سی سال گذشته مانند سایر استان ها پیشرفت نکرده است که این امر مستلزم تدوین برنامه ریزی عملیاتی و راهبردی و این برنامه ریزی باید مبتنی بر مبانی نظری جمهوری اسلامی باشد.

گفت: از اول خدمتم دنبال شهادت بودم و اگر شد خداوند بزرگ ترین نعمت را به من عطا کرده است.

استاندار سابق لرستان افزود: استاندار باید آرامش را در استان برقرار کند چرا که کار در سایه آرامش راحتتر است.

وی گفت: هدف ما رسیدن به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و امت اسلامی و داشتن رفاه فردی و اجتماعی مطابق با نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار سابق لرستان تعامل دستگاه ها در لرستان را ضعیف عنوان کرد و افزود: زیرساخت های صنعتی در لرستان ضعیف است و یکی از مشکلات صنعت در استان بانک ها هستند. اما اقتصاد کشاورزی استان از نظر اشتغال قوی و پذیرا است و در این راستا اردویی تشکیل داده ایم و جشنواره های متعددی برگزار کرده ایم.

شفقت توصیه کرد: برای کسب مقام و مقام به کسی وابسته نباشید و بگذارید استاندار کار خود را انجام دهد. دخالت غیرمسئولانه در انتصاب زهر به خدمت در لرستان.

شفقت با اشاره به اینکه روحانیت محور و گوش به فرمان رهبری است و یکی از ویژگی های شهید رئیسی توجه به توصیه های مقام معظم رهبری بود، گفت: تفکر بسیجی ضامن پیشرفت همه جانبه است. این فکر عمل بزرگانی است که شهید بودند.

وی پس از تایید اینکه استانداران موتور محرکه توسعه کشور هستند، گفت: افزایش اختیارات استانداران ضروری است. استانداری نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد.

وی در پایان گفت: باید نوع و مدل بودجه ریزی را تغییر دهیم.

امین پارسا/لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.