افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بایدن و ترامپ هر دو به یک اندازه برای آمریکا بد هستند

  • کد خبر : 184806
بایدن و ترامپ هر دو به یک اندازه برای آمریکا بد هستند

آفتاب نیوز: نیکی هیلی نامزد برجسته حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در گفت وگو با شبکه سی ان ان از تمرکز بیش از حد دونالد ترامپ و جو بایدن، دو نامزد اصلی ریاست جمهوری این کشور در انتخابات 2024 انتقاد کرد. درباره گذشته و از صحبت نکردن درباره «راه حل های […]

آفتاب نیوز:

نیکی هیلی نامزد برجسته حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در گفت وگو با شبکه سی ان ان از تمرکز بیش از حد دونالد ترامپ و جو بایدن، دو نامزد اصلی ریاست جمهوری این کشور در انتخابات 2024 انتقاد کرد. درباره گذشته و از صحبت نکردن درباره «راه حل های آینده» انتقاد کرد.

این نامزد جمهوری خواه که پس از کناره گیری ران دیسانتیس تنها رقیب ترامپ برای نامزدی جمهوری خواهان شد، در این مصاحبه اظهار داشت: آمریکا به هیچ یک از این پیرمردها که در کاخ سفید بنشینند نیازی ندارد، اما باید مطمئن شویم که می تواند مدیریت کند «وضعیت جنگی را که ما در آن هستیم مدیریت می کند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این دو می توانند در بهترین موقعیت برای حفاظت از امنیت ملی و اقتصاد آمریکا باشند. اما در این مرحله، من شک دارم که مردم آمریکا به این نتیجه رسیده باشند.»

بایدن و ترامپ دو نامزد پیشتاز دو حزب بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نوامبر آمریکا هستند و این نشان دهنده احتمال رقابت مجدد این دو نامزد در سال 2024 است.

هیلی از ابتدای مبارزات انتخاباتی خود خواستار یک “رهبر نسل بعدی” در حزب جمهوری خواه شد.

لازم به ذکر است که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا یکشنبه شب اعلام کرد که از انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان کناره گیری می کند و هیلی را تنها رقیب اولیه ترامپ در رقابت جمهوری خواهان می داند. بر اساس میانگین نظرسنجی ها، در حال حاضر، هیلی در نیوهمپشایر حدود 11 امتیاز از ترامپ فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.