افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

بایدن با توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل اشتباه کرد

  • کد خبر : 259645
بایدن با توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل اشتباه کرد

آفتاب نیوز: واشنگتن تهدید کرد در صورت ادامه حملات نیروهای اشغالگر به رفح در جنوب غزه، روند ارسال تسلیحات بیشتر به رژیم صهیونیستی را متوقف خواهد کرد. به نوشته روزنامه گاردین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از قطع مذاکرات آتش بس در قاهره از سوی هیئت های حماس و اشغالگران، این اظهارات را […]

آفتاب نیوز:

واشنگتن تهدید کرد در صورت ادامه حملات نیروهای اشغالگر به رفح در جنوب غزه، روند ارسال تسلیحات بیشتر به رژیم صهیونیستی را متوقف خواهد کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از قطع مذاکرات آتش بس در قاهره از سوی هیئت های حماس و اشغالگران، این اظهارات را بیان کرد.

به نظر می‌رسد نتانیاهو هشدار جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر توقف ارسال سلاح در صورت حمله گسترده نیروهای اسرائیلی به رفح را نادیده می‌گیرد.

شبکه آمریکایی سی ان ان نیز به نقل از بنیامین نتانیاهو گزارش داد: جو بایدن با توقف ارسال سلاح به اسرائیل اشتباه کرد.

گفت: اگر مجبور باشیم تنها باشیم، اگر لازم باشد با ناخن می جنگیم.

این مقام صهیونیست با اشاره به جنگ 1948 گفت: ما هیچ سلاحی نداشتیم. تحریم تسلیحاتی علیه اسرائیل وجود داشت، اما با قدرت معنوی و اتحاد بین ما، پیروز شدیم!»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: ما اغلب با آمریکا موافقیم، اما اختلاف نظرهایی نیز وجود داشته است، می توانیم بر آنها فائق آییم.

بایدن از تل آویو خواسته است که به دلیل نگرانی از تشدید فاجعه انسانی در فلسطین به چنین عملیاتی ادامه ندهد. او روز چهارشنبه گفت که ایالات متحده تسلیحات تهاجمی برای حمله به رفح ارائه نخواهد کرد و فشار بر نتانیاهو را افزایش خواهد داد.

در همین حال، دانیال حقاری، سخنگوی اصلی نظامی اشغالگران، به نظر می رسد تاثیر عملی هرگونه اختلال در تامین تسلیحات را کم اهمیت جلوه دهد و در پاسخ به سوالی در یک کنفرانس خبری گفت: ارتش برای ماموریت هایی است که او برنامه ریزی می کند و همچنین برای مأموریت های رفح». مهمات دارد. “ما آنچه لازم است را داریم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.