افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

باورتان می شود دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترکیه با این تیپ خرید می کند

  • کد خبر : 90404
باورتان می شود دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترکیه با این تیپ خرید می کند

دمت اوزدمیر / دمت اوزدمیر بازیگر /بیوگرافی دمت اوزدمیر/ عکس دمت اوزدمیر / همسر دمت اوزدمیر هنرمدان ترک این روزها توانسته اند مرزهای کشورشان را در نوردند و محبوبیت خودشان را به خارج از کشور ترکیه برسانند. یکی از بازیگران دوستداشتنی ترکیه دمت اوزدمیر است که در کشور ما هم طرفدار زیاد دارد. چند سالی […]

دمت اوزدمیر / دمت اوزدمیر بازیگر /بیوگرافی دمت اوزدمیر/ عکس دمت اوزدمیر / همسر دمت اوزدمیر

هنرمدان ترک این روزها توانسته اند مرزهای کشورشان را در نوردند و محبوبیت خودشان را به خارج از کشور ترکیه برسانند. یکی از بازیگران دوستداشتنی ترکیه دمت اوزدمیر است که در کشور ما هم طرفدار زیاد دارد.

چند سالی است که ترکیه سرمایه گذاری بسیار زیادی بر روی هنرمندانش کرده است و با رونق بخشیدن به سریال های این کشور سعی کرده است آثارش را در زمینه تصویر و سریال سازی به خارج از مرزهای ترکیه صادر کند. یکی از بازیگران مطح این کشور که با باز در سریال های پرمخاطب مطرح شد و به شهرت فراوانی به خصوص در ایران رسیده است اوزدمیر است که همواره استایل های او مورد توجه قرار می گیرد. این هنرمند بسیار در انتخاب لباس هایش دقت به خرج می دهد و همین موضوع باعث شده است که او را در میان خوش پوشان ترک به حساب بیاوریم.

ازدواج و طلاق دمت اوزدمیر

دمت بعد از جان یامان، رابطه جدید با اوغوزهان کوچ موسیقیدان آغاز کرد و در ۲۸ اوت ۲۰۲۲ در یک مراسم باشکوه در شهر «ساریر» با هم ازدواج کردند

دادگاه طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ بعد از انتشار خبر جدایی اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر در هجدهم اردیبهشت 1402 برگزار شد. این زوج توافقی جدا شدند.

دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ که شهریور ماه ازدواج کردند، خیلی زود متوجه شده‌اند که نمی‌توانند با هم زندگی کنند. این زوج چند جلسه به مشاوره نیز مراجعه نمودند، اما فایده‌ای نداشت و اردیبهشت از یکدیگر طلاق گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=90404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.