افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

بانک ها در زمینه تسهیلات پرداختی نتایج خوبی کسب نمی کنند

  • کد خبر : 282574
بانک ها در زمینه تسهیلات پرداختی نتایج خوبی کسب نمی کنند

ایسنا/اصفهان نماینده خمینی شهر گفت: در بخش تسهیلات وضعیت خوبی نداریم. بانک ها در نصب های مختلف از جمله طرح های زناشویی یا نیمه تمام نتایج خوبی کسب نمی کنند. باید از این مکانیسم برای ایجاد اشتغال استفاده کرد. به گزارش ایسنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز شنبه دوازدهم خردادماه در جلسه شورای […]

ایسنا/اصفهان نماینده خمینی شهر گفت: در بخش تسهیلات وضعیت خوبی نداریم. بانک ها در نصب های مختلف از جمله طرح های زناشویی یا نیمه تمام نتایج خوبی کسب نمی کنند. باید از این مکانیسم برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

به گزارش ایسنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز شنبه دوازدهم خردادماه در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: این روزها صلاحیت نمایندگان مجلس و استان را بررسی کردیم. . اختلافاتی وجود داشت و مسائلی مطرح شد، اما جای بحثی نیست و ارزش بحث ندارد.

وی ادامه داد: مجلس مایل به تحقق اهداف استان و مطابق با خواست رهبری است. در مجلس دوازدهم همدلی خاصی در بین نمایندگان مشاهده شد و تلاش ویژه ای برای پیگیری مطالبات استان صورت گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال بررسی اهداف مشترک نمایندگان استان هستیم و از این امر برای پیشرفت امور استان استفاده می شود. توزیع کمیسیون های مجلس نیز از برخی جهات برای ما مهم است. کمیسیون های اقتصادی و کشاورزی از مهمترین آنها هستند.

نقدعلی تاکید کرد: امیدوارم در تمامی کمیته هایی که برای استان لازم است نمایندگان حضور پیدا کنند. مجمع نمایندگان استان نیز یکی از موضوعات مهمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: از یک سو اهداف کلان و ملی و از سوی دیگر اهداف استانی داریم و در هر دو صورت نیازمند همدلی هستیم. اگر می خواهیم به حق ولایت برسیم نباید از همدلی و هم افزایی غافل شویم.

این نماینده به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: موضوع انتخابات ریاست جمهوری نیز یکی از موضوعاتی است که مدنظر ماست. متأسفانه رئیس جمهور شهید با محاکمه هایی روبرو شد. قرار است جانشین وی به بررسی موضوع هم ترازی که همیشه یکی از مشکلات ما بوده و رئیسی شهید سعی در اصلاح آن داشت، ادامه دهد. رئیس جمهور جدید باید از شهید رئیسی پیروی کند.

وی همچنین به موضوع آب در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت آب باید بگویم که اگرچه امسال افزایش بارندگی نداشتیم اما تاکنون با بحران خاصی مواجه نبوده ایم. اما موضوع آب باید در استان جدی گرفته شود. این دو ماه تابستانی که در پیش داریم بسیار مهم است. هم آب شرب و هم کشاورزی باید متولیان امر باشند.

نقدعلی با گلایه از بانک ها گفت: در حوزه تسهیلات وضعیت خوبی نداریم. بانک ها در نصب های مختلف از جمله طرح های زناشویی یا نیمه تمام نتایج خوبی کسب نمی کنند. باید از این مکانیسم برای ایجاد اشتغال استفاده کرد. اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید هم باید رصد شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.