افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

بانک قرض الحسنه مهر خراسان جنوبی 232 هزار وام پرداخت کرد.

  • کد خبر : 151947
بانک قرض الحسنه مهر خراسان جنوبی 232 هزار وام پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدحسین فرهمند راد، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی در نشست خبری ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: 31 آذر در تاریخ بانکداری ایران این سامانه است. سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران و امسال مصادف با آغاز شانزدهمین سال فعالیت موثر […]

به گزارش خبرنگار بازار، محمدحسین فرهمند راد، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی در نشست خبری ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: 31 آذر در تاریخ بانکداری ایران این سامانه است. سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران و امسال مصادف با آغاز شانزدهمین سال فعالیت موثر “بانک کرض الحسنه مهر ایران” است.

وی ادامه داد: در این سال ها در کنار سایر ماموریت های محوله در شبکه بانکی با ماموریتی متفاوت از سایر بانک های کشور و با رویکرد کرز الحسنه با اتخاذ استراتژی یکپارچه و منسجم پیشرو بوده است. . در کشور و به سرعت مسیر رشد و از رشد در همه بخش ها می گذرد.

وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور بر اساس ارزش های اصلی اعتمادسازی، نوآوری، مشتری مداری و مسئولیت اجتماعی در پی خلق ارزش مستمر برای مشتریان و مشتریان است. طرف های علاقه مند

وی تصریح کرد: این بانک برای دستیابی به توسعه اقتصادی مبتنی بر عدالت و ایجاد شکوفایی در جامعه، با تاکید بر فرهنگ اعتبارات حسنه و ترویج این سنت الهی، در راستای هم افزایی برای افزایش ظرفیت اعتباری خوب کشور در راستای دستگیری از نیازمندان تلاش می کند. و رعایت کنند گام مهمی در زمینه مسئولیت اجتماعی و بهبود فضای کسب و کار و شرایط اقتصادی کشور برداریم.

به گفته وی، از این حیث، دستیابی به اهداف مالی و اقتصادی بانک، علاوه بر توجه به اقشار محروم جامعه، توجه به حفظ محیط زیست، رعایت قوانین، ایجاد اشتغال، مبارزه با پولشویی، فساد و تروریسم، یکپارچه سازی حمایت و تداوم صنایع کوچک و متوسط ​​بخشی از فعالیت های گسترده و متنوع بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

فرهمند راد افزود: هم افزایی بانک با سازمان های مردم نهاد برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی پایدار مشتریان، توسعه زیرساخت های نوین بانکی با هدف مهاجرت از بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجیتال و بانکداری هوشمند، گسترش حوزه مسئولیت اجتماعی. کمک به مناطق محروم تنها یک بخش است. یکی از دستاوردهای این بانک در سال های اخیر بوده است.

پرداخت 18000 وام اینترنتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

فرهمند راد ضمن ابراز خرسندی از استقبال مردم از خدمات آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: این بانک تاکنون 18 هزار وام اینترنتی به مشتریان خود در استان خراسان جنوبی پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی تعداد مشتریان افتتاح حساب اینترنتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان جنوبی را 18 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

فرهمند راد ادامه داد: بر اساس سیاست های کلان اقتصادی این بانک از ابتدا تاکنون 15 هزار و 400 فقره وام بدون وثیقه در استان خراسان جنوبی بازپرداخت شده است.

وی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی 11 شعبه در شهرهای بیرجند، قاین، طبس، فردوس، بشرویه، نهبندان، حاجی آباد، اسدیه و یک شعبه در شهرستان سرایان دارد.

فرهمند راد افزود: در حال حاضر بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت است، گفت: در این راستا حمایت از مشمولان کمیته امداد امام (ره)، بنیاد برکت، بهزیستی و سایر نهادها دولتی و حمایتی نیست. موسسات با توجه به این یک بانک بود.

وی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان جنوبی در سال های اخیر و به ویژه امسال نسبت به گذشته عملکرد شگفت انگیزی در پرداخت تسهیلات زایمان و ازدواج داشته است، به طوری که در سال 1401 این بانک در جنوب استان خراسان 564 بوده که 791 میلیارد ریال وام ازدواج و 566 فقره وام فرزند به مبلغ 245 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گفته وی، این آمار در سال جدید 514 فقره وام ازدواج به مبلغ یک هزار و 69 میلیون ریال و 855 فقره وام فرزند به مبلغ 640 میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: همچنین حدود 900 فقره وام به مبلغ 560 میلیارد ریال به مشمولان کمیته امداد، حدود 350 ردیف اعتبار به ارزش بیش از 263 میلیارد ریال از طریق بنیاد برکت برای ایجاد فرصت اشتغال در مناطق کم برخوردار و حدود 300 فقره وام. به ارزش 170 میلیارد ریال ریالی به افراد تحت پوشش کمک های اجتماعی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سامانه کالا کارت تا سقف 150 میلیون تومان به مشتریان خود کارت اعتباری پرداخت می کند، اظهار کرد: این کارت بدون نیاز به سپرده گذاری و با کارمزد بسیار کم ارائه می شود. که می تواند با افزایش قدرت خرید مردم، نگرانی مردم را در این شرایط سخت اقتصادی افزایش و کاهش دهد.

سهم 10 درصدی بانک قرض الحسنه مهر از نقدینگی استان

تاکنون بیش از 30 هزار واحد تجاری در شهرهای مختلف کارت محصول بانک مهر را پذیرفته اند و اظهار داشت: تاکنون حدود هشت هزار نفر در استان خراسان جنوبی کارت محصول بانک مهر را دریافت کرده اند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک با کمک دولت و مردم توانست به اهداف 100 و 200 منابع در دولت سیزدهم دست یابد و جایگاه خود را در شبکه بانکی ارتقا دهد. 13 تا 10 از نظر منابع.

وی با بیان اینکه جایگاه این بانک در خراسان جنوبی رتبه ششم را به خود اختصاص داده است، افزود: سهم بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی از نقدینگی استان تقریباً 10 درصد است و نسبت منابع قرض الحسنه در استان حدوداً می باشد. 26 درصد و نسبت هزینه قرض الحسنه حدود 33 درصد است.

وی ادامه داد: با این حال بانک قرض الحسنه مهر ایران با آمار 0.39 درصد کمترین ضریب زیان را در شبکه بانکی دارد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی افزود: این بانک در سال جاری با 1.02 درصد بیشترین تنوع سهم بازار را در حوزه منابع به خود اختصاص داده است و در سرانه منابع رتبه اول را برای پرسنل با 532 درصد قرار داده است. میلیارد ریال سرانه بیش از سه میلیارد ریال منابع برای شعب دارد.

فرهمند راد گفت: این بانک تا پایان آبان ماه حدود 73 میلیارد تومب در قالب قریب به 232 هزار فقره وام در استان خراسان جنوبی پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.