افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

بانک سامان پیشگام در حمایت از شرکت های دانش بنیان

  • کد خبر : 190812
بانک سامان پیشگام در حمایت از شرکت های دانش بنیان

به گزارش بازار به نقل از بانک سامان، چهارمین گزارش سالانه اکوسیستم شرکت های دانش بنیان نشان می دهد که بانک سامان با اختصاص 2.03 درصد از منابع خود به شرکت های دانش بنیان، نقش مهمی در حمایت از این شرکت ها ایفا کرده است. نکته مهم این گزارش عملکرد بانک سامان در پرداخت تسهیلات […]

به گزارش بازار به نقل از بانک سامان، چهارمین گزارش سالانه اکوسیستم شرکت های دانش بنیان نشان می دهد که بانک سامان با اختصاص 2.03 درصد از منابع خود به شرکت های دانش بنیان، نقش مهمی در حمایت از این شرکت ها ایفا کرده است.

نکته مهم این گزارش عملکرد بانک سامان در پرداخت تسهیلات فناوری است. بر این اساس 37.3 درصد از وام های پرداختی به شرکت های دانش بنیان به صنعت دارو اختصاص یافت که نشان از جایگاه ویژه این صنعت در سبد خدماتی بانک سامان دارد. همچنین نسبت تسهیلات نرم افزاری و فناوری اطلاعات پرداختی به شرکت های دانش بنیان در سبد تسهیلات بانک سامان 34.4 درصد است. دسته های برق و الکترونیک، مواد شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، بیوتکنولوژی، کشاورزی و صنایع غذایی و در نهایت تجهیزات پزشکی در ردیف های بعدی سبد تسهیلات بانک سامان قرار دارند.

در حوزه مربوط به صدور انواع ضمانت نامه برای شرکت های دانش بنیان، مشارکت بانک سامان در این شاخص 2.8 درصد از کل ضمانت نامه های صادر شده توسط این بانک است و سامان توانسته در بین 10 بانک اصلی دنیا قرار گیرد. . کشور در زمینه صدور ضمانت نامه برای محصولات دانش بنیان.

در مجموع رتبه بانک ها در ارائه تسهیلات و خدمات ضمانت به شرکت های دانش بنیان نشان می دهد که بانک سامان توانسته در بین 25 بانک مورد تحلیل در این گزارش جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده جایگاه ویژه ارائه خدمات به دانش است. شرکت های مستقر شرکت های موجود در بانک سامان…

در عین حال بانک سامان در چندین شاخص این گزارش توانسته امتیازات بالایی را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان کسب کند که با توجه به خدمات متعدد به صنایع مختلف، همواره بانکی پیشرو در حوزه خدمات مالی بوده است. ، تسهیلات پرداخت و تامین مالی در بین صاحبان صنایع معروف.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.