افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بانوان پرسپولیس و استقلال راهی لیگ دسته دوم می شوند – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 358278
بانوان پرسپولیس و استقلال راهی لیگ دسته دوم می شوند – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

گلاره نظمی گفت: استقلال و پرسپولیس فقط در لیگ دسته دوم بانوان تیم دارند و برای حضور در لیگ برتر نیاز به خرید امتیاز دارند. گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان درباره حضور تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بانوان توضیح داد که تاکنون هیچ کدام از این دو تیم به صورت […]

گلاره نظمی گفت: استقلال و پرسپولیس فقط در لیگ دسته دوم بانوان تیم دارند و برای حضور در لیگ برتر نیاز به خرید امتیاز دارند.

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان درباره حضور تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بانوان توضیح داد که تاکنون هیچ کدام از این دو تیم به صورت کتبی برای حضور در لیگ برتر و اول تایید نشده اند بخش. لیگ.

ناظمی درباره آخرین اقدامات باشگاه ها برای تیم داری در فوتبال بانوان نیز گفت: بر اساس مصوبه کنفدراسیون آسیا، یکی از مجوزهای لازم برای حضور تیم های مردان در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های الیت آسیایی در سال 2025، کار در دسته بانوان که در رشته بانوان حضور دارند تا به امروز تمامی تیم های حاضر در دسته اول آقایان برای حضور در رشته بانوان اعلام آمادگی کردند.

مسئول مسابقات فوتبال بانوان با تشریح جزئیات بیشتر وضعیت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بانوان خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون به صورت مکتوب به دست ما رسیده است تیم های همه باشگاه ها از جمله استقلال و پرسپولیس در لیگ بانوان است. بخش دوم . باشگاه ها برای حضور در لیگ برتر و لیگ یک باید امتیازی داشته باشند که در حال حاضر هیچ کدام از این دو تیم امتیاز ندارند مگر اینکه در آینده بخواهند این امتیازات را از باشگاه های دیگر خریداری کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)