افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

باند فروش مواد روانگردان در فضای مجازی متلاشی شد

  • کد خبر : 151745
باند فروش مواد روانگردان در فضای مجازی متلاشی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با جرایم موادمخدر در فضای مجازی، رصد و پایش 24 ساعته توسط ماموران دایره پلیس مبارزه با مواد مخدر فتا. در ادامه اطلاع رسانی شد سه […]

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با جرایم موادمخدر در فضای مجازی، رصد و پایش 24 ساعته توسط ماموران دایره پلیس مبارزه با مواد مخدر فتا. در ادامه اطلاع رسانی شد سه نفر با تشکیل باندی تبهکار در غرب پایتخت در شبکه های مختلف اجتماعی و حضوری در دانشگاه ها و مراکز آموزشی اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان به منظور سودجویی می کنند.

این افسر امنیتی ادامه داد: در پی این حادثه، کارکنان اداره مبارزه با جرایم رایانه ای (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری عوامل عملیاتی و اطلاعاتی پایگاه دوم موفق به شناسایی دو مخفیگاه متهمان شدند. در یکی از محله های غرب و شمال پایتخت.

وی ادامه داد: این حادثه به مراجع قضایی اعلام و دستور بازداشت صادر شد. و به این ترتیب تیم های عملیاتی این پلیس پس از چند ساعت تعقیب و گریز و مراقبت های محتاطانه در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند و در بازرسی از محل 27 کیلوگرم مواد روانگردان در بسته های مختلف کشف کردند. . .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند و پس از پایان پرونده برای سیر مراحل قضایی تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: متأسفانه با توجه به اینکه مصرف این مواد روانگردان نوظهور و تبلیغ گسترده آنها در فضای مجازی موجب افزایش مصرف و محبوبیت آنها به ویژه در بین جوانان شده است؛ اما متاسفانه با توجه به اینکه در حال توسعه هستند، مصرف این مواد روان گردان می شود. وی یادآور شد: به دلیل توهم زا بودن و اعتیادآور بودن این نوع مواد روانگردان اثرات جبران ناپذیری بر روح و جسم مصرف کننده می گذارد، لذا هشدار جدی به خانواده ها می دهیم و از آنها می خواهیم که آگاه باشند. از اثرات و پیامدهای مضر. با فرزندان خود در مورد استفاده از این نوع مواد روانگردان صحبت کنید.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.