افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بامزه ترین جای سیب زمینی و پیاز جدید / بیا وقتی وقت خداحافظی با آن مکان قدیمی و زیپ دار است

  • کد خبر : 222505
بامزه ترین جای سیب زمینی و پیاز جدید / بیا وقتی وقت خداحافظی با آن مکان قدیمی و زیپ دار است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- کم کم داریم به عید نزدیک میشیم و همه هول میکنن و خونه رو میگردن تا تمیزش کنن کثیف بود تعمیرش کن یا در ضمن باید یه چیز جدید بخری پس در مورد گزینه بالاخره بله اگر این بستگی به زنان دارد، هر سال جواهرات […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- کم کم داریم به عید نزدیک میشیم و همه هول میکنن و خونه رو میگردن تا تمیزش کنن کثیف بود تعمیرش کن یا در ضمن باید یه چیز جدید بخری پس در مورد گزینه بالاخره بله اگر این بستگی به زنان دارد، هر سال جواهرات خود را از کوچک‌ترین به بزرگ‌ترین تغییر می‌دهند، اما در حال حاضر می‌توانید به چیزهای کوچک و ریز قانع شوید و به جواهرات خود حس جدیدی بدهید. چه اشکالی دارد، گاهی اوقات بدون اینکه چیزی قدیمی و آسیب دیده باشد، آن را عوض کرده و به کسی که نیاز دارد مثلاً یک ساعت دیواری جدید بخرد، می دهید، البته ساعت دیواری قدیمی شما مشکلی ندارد، زیرا آن را تجدید می کنید. حس خوبی به شما می دهد و اتفاقاً از طرفی می توانید ساعت فوق را به فردی که به آن نیاز دارد بدهید حس خوب شما را افزایش می دهد.

البته ممکنه با خودتون بگید نفس میکشید، پول اینجور فداکاری ها کجا بود، اما میشه، باید حس کنید که دکورتون جدیده، نیازی به عوض کردن مبلمان نیست، فقط چیزهای کوچکی که مهم هستند هزینه زیادی ندارند، می توانند دکور و البته حال و هوای شما را تغییر دهند و البته باید هر از چند گاهی چیزهای کوچکی را تغییر دهید، مثلا روتختی جدید. یکی از تعهداتی که شما به عنوان یک کدبانوی هر از گاهی باید تغییر دهید، یک بار به آن فکر کنید زیرا این دستگاه در نهایت به سلامت شما مربوط می شود و تغییر آن مهم است. حالا بیایید از اینها بگذریم و به سراغ یک وسیله کوچک دیگر در خانه برویم که شاید آنطور که باید نیست و شاید به آن توجهی نمی شود، آنجا جای سیب زمینی و پیاز است که می خواهیم تعدادی از آنها را به شما نشان دهیم. از نمونه های جدیدترین و زیباترین. در این مقاله یک سری نکات در این زمینه به شما می گوییم پس با ما همراه باشید.

چرا باید یک سبد سیب زمینی و پیاز داشته باشیم؟

سبد سیب زمینی و پیاز عنصری است که نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد و با وجود این می توانید به طور مرتب مواد غذایی مانند سیب زمینی و پیاز را در یک مکان قرار دهید و به فضای آشپزخانه نظم دهید.

اما نکته بسیار مهم این است که می توانید با این سبدها تنوع و زیبایی زیادی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید البته با یک سبد زیبا و خاص و مدرن. اما گاهی پیش می آید که خانم ها آن طور که باید نگران این موضوع نباشند و شاید از مدلی نه چندان جالب در این مورد استفاده کنند که مطمئن باشید چیدمان و دکوراسیون را بسیار زشت جلوه می دهد.

بنابراین بهتر است در قسمت آشپزخانه به این وسیله توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا برخلاف تصور شما، هیچکس به آن توجهی نمی کند، بسیار به چشم می آید، زیرا از آنجایی که سیب زمینی و پیاز زیاد استفاده می شود، آنها را در جایی قرار می دهید. می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. آسان است پس لو می رود و این یعنی اگر زشت باشد آبروی شما را می برد!

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

در خرید جایگزین های سیب زمینی و پیاز به چه نکاتی توجه کنیم؟

جنس بدنه سبد سیب زمینی و پیاز: سبدهای سیب زمینی و پیاز مدل های مختلفی دارند اما بیشتر از فلز، پلاستیک و چوب ساخته شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، مثلاً سبدهای پلاستیکی سبک و حمل و نقل آسان هستند. . راحت است، چوبی ها زیبا به نظر می رسند و دکوراسیون را خاص می کنند و فلزی ها نیز ضد زنگ هستند، بنابراین باید هر کدام را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

تعداد سبدها: بسته به نیازتان باید به جایی بروید که سبدهایی در آن اندازه دارد، زیرا از نظر تعداد متفاوت هستند. بنابراین اگر می خواهید از این محصول به شکل دیگری استفاده کنید باید به تعداد سبدهای خود توجه کنید.

قابلیت شستشو: یکی دیگر از مواردی که در خرید سبد سیب زمینی و پیاز باید به آن توجه کنید قابلیت شستشوی آن است چرا که این دستگاه به سرعت کثیف می شود و باید شسته شود.

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

چه کنیم که سیب زمینی و پیاز جوانه نزند؟

این دو ماده غذایی باید در محیط خشک و خنک نگهداری شوند، بنابراین باید مراقب باشید که آنها را در جای خنک قرار دهید و همچنین با رطوبت تماس نداشته باشند، مثلاً اگر آشپزخانه دارای تهویه مطبوع است. سبد را در معرض باد قرار دهید یا در زمستان می توانید سبد را در پاسیو یا تراس قرار دهید زیرا داخل خانه گرم است.

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید

به جای سیب زمینی و پیاز جدید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.