افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بالیاژ برزیلی چیست؟ راهنمای کامل نحوه انجام بالیاژ موی برزیلی.

  • کد خبر : 133189
بالیاژ برزیلی چیست؟  راهنمای کامل نحوه انجام بالیاژ موی برزیلی.

بالیاژ برزیلی رویکرد جدیدی را برای رنگ کردن موهای تیره معرفی می کند که به طور طبیعی موها را روشن می کند. در این روش با شروع از رنگ طبیعی موهای شما و رسیدن به ته مو، طیف وسیعی از رنگ های تیره تا روشن تشکیل می شود. این روش بالیاژ از چند سانتی متر […]

بالیاژ برزیلی رویکرد جدیدی را برای رنگ کردن موهای تیره معرفی می کند که به طور طبیعی موها را روشن می کند. در این روش با شروع از رنگ طبیعی موهای شما و رسیدن به ته مو، طیف وسیعی از رنگ های تیره تا روشن تشکیل می شود. این روش بالیاژ از چند سانتی متر زیر ریشه مو شروع می شود و با پایین آمدن موها کاملاً بلوند می شود. رشته های ریز بالیاژ حجم مو را افزایش می دهد. این تکنیک برای موهای مجعد نیز مناسب است و می تواند زیبایی مو را دو چندان کند.

بالیاژ مو، یکی از جذاب ترین و مبتکرانه ترین روش های رنگرزی مو است که ریشه محکمی در دنیای آرایش و زیبایی دارد. این تکنیک نه تنها به شما این امکان را می دهد که رنگی زیبا و دلنشین به موهای خود ببخشید، بلکه با استفاده از تارهای ظریف و رنگ های متنوع زیبایی منحصر به فردی را برای هر نوع مویی به ارمغان می آورد.

نحوه انجام بالیاژ موی برزیلی

چگونه بالیاژ برزیلی انجام دهیم
چگونه بالیاژ برزیلی انجام دهیم

بالیاژ موی برزیلی به دلیل مهارت زیاد برزیلی ها در این مدل. رنگ مو به آن می گویند در این تکنیک بالیاژ، موهای تیره به طور طبیعی روشن می شوند. این تکنیک با استفاده از چند اینچ زیر ریشه مو شروع می شود و هر چه پایین تر بروید، مو روشن تر می شود. در این روش موهای سمت ریشه به رنگ اصلی یا تیره باقی می‌مانند و قسمت پایینی موها دکلره شده و رنگ روشن می‌گیرد. این ترکیب رنگ طیفی از رنگ های تیره تا روشن را در مو ایجاد می کند. بنابراین، این تکنیک حتی برای موهای مجعد نیز مناسب است زیرا مرز مشخصی بین رنگ ها وجود ندارد.

برای این کار پس از پیچیدن مو در فویل آلومینیومی، زمانی که رنگ مو کمی روشن شد، فویل های آلومینیومی باز شده و موها در معرض هوای آزاد قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا موها آزادانه به پایه مورد نظر خود برسند و همچنین از آسیب رسیدن به مو جلوگیری می کند. در پایان بالیاژ موی برزیلی استفاده از نرم کننده را فراموش نکنید. این نرم کننده خطوط ظریف و شفافی را بین موهای تیره ایجاد می کند. لایه های مو در بالیاژ برزیلی بسیار نازک است و به همین دلیل است که موها حجیم تر به نظر می رسند.

انواع بالیاژ برزیلی

از جذابیت های چشمگیر این تکنیک می توان به تفاوت های مشهود در اجرای بالیاژ اشاره کرد. قد و طول مو، حجم و تراکم مو، کیفیت و حالت مو، همه این عوامل در نتیجه نهایی تاثیر دارند. از انواع روش های بالیاژ موی برزیلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ موی روشن بالیاژ.

تکنیک بالیاژ برزیلی برای اولین بار روی موهای طبیعی و رنگ نشده استفاده شد. اما تعداد زیادی از افرادی که موهای رنگ شده داشتند نیز می خواستند بالیاژ را تجربه کنند. حتی اگر موها قبلا با هایلایت یا تکنیک های دیگر رنگ شده اند، با تغییرات کوچک می توانید از روش بالیاژ استفاده کنید.

انواع بالیاژ موی برزیلیانواع بالیاژ موی برزیلی
انواع بالیاژ موی برزیلی

میله مو بالیاژ

پرکردن مو با این تکنیک به روشی کاملا جدید و منحصر به فرد نسبت به سایر بالیاژها انجام می شود. ابتدا مو به 3 قسمت تقسیم می شود. دو قسمت در طرفین سر و یک قسمت مو در وسط سر که به دو یا سه قسمت جداگانه تقسیم می شود. سپس موهای وسط سر با هایلایتر ترکیب می شوند، اما موهای کناره ها تیره می مانند.

بالیاژ خطی

تکنیک خطی یکی از جذاب ترین انواع بالیاژ مو است. در تکنیک بالیاژ برزیلی خطی، مواد نیز ضخیم هستند و گاهی اوقات آرایشگر از چسب سفید کننده برای غلظت بیشتر مواد استفاده می کند. اما برای جلوگیری از نفوذ مواد به لایه های زیرین یا اطراف آن، استفاده از بافر ضروری است. این اسپیسر فقط در ریشه زنی و ترمیم خطی بالیاژ کاربرد دارد و از ابتدا نیازی به سلفون یا چیز دیگری ندارد.

5 نکته برای بالیاژ برزیلی

برای اجرای بالیاژ برزیلی توجه به چند نکته ضروری است. این نکات عبارتند از:

  • حفظ رطوبت مو:

برای حفظ طراوت و لطافت موهای خود پس از بالیاژ، استفاده از محصولات مرطوب کننده و مراقبت از مو ضروری است. این عمل از خشک شدن موها جلوگیری می کند و رنگ را روشن و جذاب نگه می دارد.

  • رنگ مناسب را انتخاب کنید:

انتخاب رنگ مناسب برای بالیاژ برزیلی نقش مهمی در ظاهر نهایی دارد. هماهنگی با رنگ موی طبیعی و انتخاب رنگ مناسب، زیبایی بالیاژ را افزایش داده و جلب توجه می کند.

  • روشن کردن مو در فضای باز:

بهتر است موهای داخل فویل آلومینیومی را در دمای اتاق آبکشی کنید تا به آن آسیبی نرسد. پس از باز کردن ملحفه ها، دقت کنید که این موها کمی تیره تر باشند. بنابراین نیازی به انتظار برای رسیدن آنها به پایگاه نیست. همچنین پس از باز کردن فویل ها، اجازه دهید موها در دمای اتاق واکنش نشان دهند. در نهایت موهای خود را با آب بشویید.

  • از شامپوهای مقوی استفاده کنید:

می توانید شامپوی تقویت کننده را روی موهای خود بمالید و بعد از 10 دقیقه آن را بشویید. سپس رنگ مورد نظر را به موها بزنید و با ماساژ دادن موها صبر کنید تا رنگ به خوبی جذب شود. سپس دوباره موهای خود را بشویید تا رنگ اضافی از بین برود. برای حفظ لطافت مو در بالیاژ برزیلی حتما از نرم کننده ها استفاده کنید زیرا موها را نرم و لطیف می کنند و درخشندگی می بخشند.

بالیاژ برزیلیبالیاژ برزیلی
بالیاژ برزیلی
  • استفاده از محصولات مراقبت از مو:

مراقبت و استفاده مداوم از ماسک ها و نرم کننده های تقویت کننده مو پس از بالیاژ سلامت مو را تضمین می کند.

روش های مراقبت از مو بالیاژ

یکی از اصول اصلی بالیاژ برزیلی استفاده مداوم از محصولات مراقبت ویژه برای موهای رنگ شده است. استفاده از شامپو و روغن های مختلف برای حفظ رطوبت مو و جلوگیری از خشکی بسیار مهم است. علاوه بر این، استفاده از ماسک های تقویتی و مراقبتی برای موهای رنگ شده به تغذیه عمیق و بهبود سلامت آن کمک می کند. روش های دیگر مراقبت از موهای بالیاژ شامل موارد زیر است:

  • موهای خود را کمتر بشویید
  • از نرم کننده مو استفاده کنید
  • استفاده از انواع ماسک مو مانند روغن نارگیل، روغن زیتون با عسل، ماسک مو آووکادو با روغن زیتون،
  • موها را به آرامی خشک کنید
  • حداقل استفاده از انواع وسایل گرمایشی.

تفاوت بین بالیاژ روسی و برزیلی.

تفاوت بالیاژ روسی و برزیلی در روشن کردن موهای طبیعی است. بالیاژ برزیلی با استفاده از رنگ موی طبیعی شما طیف وسیعی از رنگ های تیره تا روشن را از ریشه تا انتها ایجاد می کند. در این روش هایلایت ها بیشتر از ریشه شروع می شوند و با حرکت به سمت انتهای مو، رنگ آن ها روشن تر می شود. بالیاژ مو یک تکنیک جدید هایلایت است که با استفاده از رشته های بسیار ظریف حجم مو را افزایش می دهد.

آنچه در مورد بالیاژ برزیلی می خوانیم:

بالیاژ موی برزیلی نه تنها یک تکنیک رنگ آمیزی است، بلکه یک هنر زیبایی است که به موهای طبیعی تنوع می بخشد. تفاوتی که بالیاژ برزیلی را از سایر روش های رنگ آمیزی مو متمایز می کند این است که این تکنیک را می توان برای هر نوع مو و با هر قدی اجرا کرد. از موهای طبیعی گرفته تا موهای رنگ شده، این روش گزینه ای مناسب و زیبا برای تغییر ظاهر و جلب توجه است. بدون شک بالیاژ مو حالتی جدید و خاص ایجاد می کند که سازگاری با خصوصیات فردی را حفظ کرده و زیبایی مو را افزایش می دهد.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.