افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

بالسا: پرسپولیس با خریدهایی که کرد برنده دربی شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227829
بالسا: پرسپولیس با خریدهایی که کرد برنده دربی شد – پرسپولیس نیوز

پایان رفت گفت: با خریدهای بسیار خوبی که پرسپولیس در نیم فصل انجام داد، این دربی با تساوی به پایان نمی رسد و یک برنده خواهد داشت و برنده آن پرسپولیس است. پایان رفت، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد این تیم در آستانه داربی 103، گفت: پرسپولیس […]

پایان رفت گفت: با خریدهای بسیار خوبی که پرسپولیس در نیم فصل انجام داد، این دربی با تساوی به پایان نمی رسد و یک برنده خواهد داشت و برنده آن پرسپولیس است.

پایان رفت، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد این تیم در آستانه داربی 103، گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم به دلیل خریدهای خوب، از جمله عیسی آل کثیر، ارنوف و گلسیانی بهتر از نیم فصل اول خیلی خوب است. واقعا شرم آور بود که آل کثیر را از دست دادیم. حضور مجدد او پرسپولیس را به روزهای اوج خود بازگرداند. در ضمن ارنوف بازیکنی عالی و تکنیکی و مکمل خوبی برای مهدی ترابی است. خریدهای خوبی که در نیم فصل انجام شده است، شاهد بازی خوب و خوب پرسپولیس در دربی خواهیم بود.

وی در ارزیابی نتیجه دربی گفت: با خریدهای خوبی که پرسپولیس انجام داده این دربی با تساوی تمام نمی شود و یک برنده خواهد داشت که قطعا پرسپولیس است.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که محرومیت کنعانی زادگان، اشتباهات بیرانوند در دیدار مقابل فولاد و احتمال غیبت گلسیانی در دربی به دلیل مصدومیت چقدر به پرسپولیس لطمه می زند؟ وی خاطرنشان کرد: زمانی که گلسیانی مصدوم است، حتی اگر مصدومیت او به حدی باشد که امکان بازگشت به بازی وجود داشته باشد، نباید از حضور او سوء استفاده کرد و باید از بازیکنی کاملا آماده در دربی استفاده کرد تا غیبت کنعانی ها. مشکل زیادی برای پرسپولیس ایجاد نمی کند. البته مشکل اصلی فوتبال ایران دفاع وسط است و این مشکل نه تنها در تیم های باشگاهی بلکه در تیم ملی نیز وجود دارد. به نظر می رسد امیر قلانوی باید تا جام جهانی این مشکل را حل کند تا در جام جهانی با مشکل دفاع وسط مواجه نشویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)