افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

بالسا: سبک بازی برونکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد / این تیم قهرمان است – نوتیسیاس روخاس – اخبار پرسپولیس

  • کد خبر : 411802
بالسا: سبک بازی برونکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد / این تیم قهرمان است – نوتیسیاس روخاس – اخبار پرسپولیس

این کارشناس فوتبال با تمجید از عملکرد پارسی ها گفت: انتقال سریع توپ از خط دفاعی به حمله از زمان پرسپولیس با هدایت برونکو تا امروز ادامه داشته و همین موضوع به پیشرفت این تیم کمک می کند. ” تجهیزات پایان رفعت در گفتگو با مهر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه به دنبال […]

این کارشناس فوتبال با تمجید از عملکرد پارسی ها گفت: انتقال سریع توپ از خط دفاعی به حمله از زمان پرسپولیس با هدایت برونکو تا امروز ادامه داشته و همین موضوع به پیشرفت این تیم کمک می کند. ” تجهیزات

پایان رفعت در گفتگو با مهر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه به دنبال پیروزی است. البته همه می دانیم که مشکلاتی در ورزشگاه وجود دارد که شرایط را پیچیده می کند و آن مشکلات برای پرسپولیس مناسب نیست. ما هر بار این وضعیت را می بینیم و طبیعتاً خسته می شویم. اما از آنجایی که این فوتبال متعلق به کشور و تیم ماست، به بازی خود ادامه خواهیم داد. سطح مسابقات بسیار بالاست و پرسپولیس باید همیشه آمادگی کامل داشته باشد.

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است.

وی ادامه داد: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی امسال است. احتمال قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ برتر بیش از 80 درصد است مگر اینکه اتفاقات خاصی در ادامه فصل رخ دهد و پرسپولیس را از قهرمانی دور کند. با توجه به عملکرد خوب پرسپولیس و هواداران زیادی که دارد، اگر شرایط زمین و … برای این تیم در هر مسابقه مهیا می شد، قطعا هواداران عملکرد بهتری را از تیم خود می دیدند.

سبک بازی برونکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد

رفعت در خصوص عملکرد خوب سعید مهری در خط هافبک پرسپولیس و ایجاد موقعیت های گلزنی برای مهاجمان این تیم گفت: پرسپولیس از نظر ساختار و ترکیب بسیار منظم و روان بازی می کند. انتقال سریع توپ از خط دفاع به حمله در این تیم به خوبی اجرا می شود و همه بازیکنان حتی جوانانی مثل صحرایی که در ترکیب حضور دارند در ترکیب قرار می گیرند و موفق می شوند. این شیوه بازی از زمان برونکو در پرسپولیس وجود داشته و همچنان ادامه دارد و در آینده نیز به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

وی افزود: دلایلی برای این نظم و هماهنگی وجود دارد که شاید دلیل آن عدم موفقیت بازیکنان در سایر تیم ها باشد. مثلا استقلال چند سالی است که با شرایط ایده آل خود فاصله دارد و نمی تواند این ثبات و هماهنگی را ایجاد کند. حفظ ترکیب کامل تیم در هر مسابقه برای تیم ها چالش برانگیز است و استقلال نیز با این مشکل مواجه بوده است. وحید امیری در دیدار مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشت و با یک ضربه چیپ گل زیبایی را به ثمر رساند. می خواهم بگویم نه تنها خط دفاعی تیم اهمیت زیادی دارد، بلکه هماهنگی و شناسایی نقش تک تک بازیکنان در تیم نیز اهمیت دارد و این مشکل در پرسپولیس مشاهده می شود.

رقیب استقلال خوزستان کار راحتی ندارد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم با استقلال خوزستان در هفته دهم لیگ برتر گفت: استقلال خوزستان امسال تغییرات زیادی کرده است و با آوردن مربی خارجی و ایده پردازی جدید، ساختار تیمی متفاوتی دارد. در مقایسه. به سال های گذشته تیم های حریف کار آسانی مقابل استقلال خوزستان نخواهند داشت. این تیم سخت کوش، باهوش و عاشق بازی است و اگرچه نتایج خوبی کسب نکرده است، اما نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان پس از این دیدار باید بلافاصله برای سفر به امارات آماده شوند و به مصاف الغرافه قطر بروند. طبیعتاً کادرفنی باید مدیریت مسابقه و استفاده بهینه از بازیکنان را مد نظر داشته باشد تا فشار زیادی به تیم وارد نشود. امیدوارم مربی با توجه به این شرایط بتواند از تیمش نهایت استفاده را ببرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)