افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بالسا: حرکت “سوپرگل” رونالدو جهانی بود/ الدحیل را می توان مقابل هواداران شکست داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 139140
بالسا: حرکت “سوپرگل” رونالدو جهانی بود/ الدحیل را می توان مقابل هواداران شکست داد – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق پرسپولیس اقدام شجاعانه کاپیتان پرتغالی تیم فوتبال النصر را یک سوپرگل توصیف کرد و تصریح کرد: در شرایطی که برخی بازیکنان قصد فریب داور را دارند، این اقدام قابل تحسین است. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید و […]

مهاجم سابق پرسپولیس اقدام شجاعانه کاپیتان پرتغالی تیم فوتبال النصر را یک سوپرگل توصیف کرد و تصریح کرد: در شرایطی که برخی بازیکنان قصد فریب داور را دارند، این اقدام قابل تحسین است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید و تنش موجود در بازی باعث ایجاد مشکلاتی شد.

«ما نینگ» داور چینی این دیدار تکل سروش رفیعی روی پای کریستیانو رونالدو را پنالتی تشخیص داد اما تصمیم او نه تنها مورد اعتراض پرسپولیسی ها قرار گرفت، بلکه رونالدو هم اعلام کرد که خطایی در پای او وجود ندارد.

همین موضوع کافی بود تا ستاره فوتبال جهان بار دیگر به تیتر اصلی رسانه ها تبدیل شود اما اخراج ناگهانی هم تیمی رونالدو در دقیقه 17 نیز باعث حاشیه سازی در جریان این دیدار شد.

پای رفعت در گفتگو با خبرنگار مهر به نتیجه تساوی بدون گل پرسپولیس اشاره کرد و درباره عدم موفقیت قرمزها در گلزنی و همچنین رفتار رونالدو در این دیدار گفت:

رونالدو یک سوپر گل جهانی به ثمر رساند

مهاجم سابق پرسپولیس به وضوح تحت تاثیر حرکت شجاعانه رونالدو در رد پنالتی داور به دلیل خطای بالای پایش قرار گرفت. وی صحبت های خود را با اشاره به این موضوع آغاز کرد و گفت: فکر می کنم رونالدو یک گل فوق العاده جهانی زد. شاید تور بیرانوند نمی لرزید اما او با معرفی فوتبال حرفه ای به دنیا نشان داد که قرار نیست از مسیر اخلاق خارج شود. در روزهایی که تمام دنیا سعی می کنند داور و عناصر مختلف فوتبال را فریب دهند، رونالدو با بازی شجاعانه خود جنبه های دیگری از فوتبال را به نمایش گذاشت.

رفعت درباره عملکرد پرسپولیس در این دیدار بیان کرد: در دقایق ابتدایی باید بازی را کنترل می کرد اما فکر می کنم رفتار رونالدو تاثیر مثبت زیادی در روحیه بازیکنان پرسپولیس داشت. پس از این اتفاق بود که پرسپولیس بازی روان خود را آغاز کرد و توانست از مناطق مختلف زمین استفاده کند. اخراج بازیکن النصر در دقیقه 17 نیز به دلیل بازی پیش رفته بود. به نظرم پرسپولیس خوب بازی کرد اما تلاش آنها برای گلزنی کافی نبود.

مشکل پرسپولیس امتیاز این تیم است

وی با انتقاد از عملکرد شیرهای سرخ در گلزنی یادآور شد: پرسپولیس در قسمت هجومی به یک تمام کننده نیاز دارد اما مشکل گل نخوردن را نمی توان به گردن یکی دو نفر انداخت. در تیم هایی که نرم بازی می کنند و همه تلاش می کنند تا توپ را به مهاجمان برسانند، نمی توان تنها یک نفر را مقصر دانست. روند این تیم باید بررسی شود چرا که پرسپولیس در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته است.

الدحیل شکننده است

رفعت با اشاره به شانس صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: الدحیل می تواند در تهران ببازد زیرا هوادارانی هستند و چیزی مهمتر از برد برای پرسپولیس نخواهد بود. هواداران پرسپولیس باید تمام حواس خود را معطوف بازی کنند و به جناحین بازی توجه نکنند و فقط به حمایت از این تیم فکر کنند.

یحیی فضا را آرام کرد.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت مربیگری ارتش سرخ برای کنترل حواشی اخیر خاطرنشان کرد: او به خوبی توانست جو را آرام کند. تمهیدات پیش از بازی کاملا غیر متعارف بود اما گل محمدی با کمک دستیارانش توانست ذهن بازیکنان را روی بازی متمرکز کند و جو را آرام کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.