افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بالسا: اورونوف 3 امتیاز را برای پرسپولیس به ارمغان آورد/ جایی برای خطا نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 256795
بالسا: اورونوف 3 امتیاز را برای پرسپولیس به ارمغان آورد/ جایی برای خطا نیست – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با تمجید از وینگر ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرونوف با عملکرد خود 3 امتیاز را برای پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی به ارمغان آورد. تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی روز گذشته 27 اردیبهشت ماه در روز بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که پرسپولیس […]

این کارشناس فوتبال با تمجید از وینگر ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرونوف با عملکرد خود 3 امتیاز را برای پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی به ارمغان آورد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی روز گذشته 27 اردیبهشت ماه در روز بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که پرسپولیس به دلیل اخراج سروش رفیعی با 10 بازیکن بیش از 40 دقیقه به بازی خود ادامه داد، در پایان شاگردان اسمار. ویرا موفق شد با نتیجه دو بر یک رقیب خود را شکست دهد و به رقابت با استقلال تهران برای قهرمانی لیگ برتر ادامه دهد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این بازی اظهار داشت: مهمترین امتیاز این بازی کسب 3 امتیاز برای پرسپولیس بود که خدا را شکر توانستند به آن دست پیدا کنند. عملکرد پرسپولیسی ها خوشایند نبود و این 3 امتیاز شاهکار “استون آرونوف” بود که به لطف عملکردش به دست آورد.

وی ادامه داد: 4 دیدار باقی مانده فراتر از فینال است و بازیکنان باید در زمین از هر آنچه در توان دارند استفاده کنند، اجازه ندهند بازیکنان حریف به دروازه خودشان نزدیک شوند و بازیکنانی که در این پست ها بازی می کنند باید دقت بیشتری داشته باشند. . هیچ مسابقه ای را نمی توان آسان دانست و عثمر و شاگردانش باید بدانند که اگر به قهرمانی فکر می کنند باید در تمام دیدارهای باقی مانده پیروز شوند.

رفعت در خصوص مدعیان عنوان قهرمانی گفت: سپاهان و تراکتور دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند به مقام دوم برسند. به نظر می رسد طرفداران او باید به کار همکاران خود فکر کنند. تیم ها برای اتمام نکته مثبت این دو تیم حضور در جام حذفی است و فرصت تجربه قهرمانی در این جام را خواهند داشت.

این کارشناس فوتبال افزود: قهرمانی در اختیار استقلال و پرسپولیس است و هر دو تیم در این هفته نتایج مشابهی کسب کردند. امیدوارم پرسپولیس در پایان لیگ قهرمان شود اما کار خیلی سختی است و نباید استقلالی ها را از این به بعد قهرمان دانست چرا که بازی های باقی مانده این تیم هم حساس و به نظر من پرهزینه خواهد بود. . هر دو با تیم های انتهای جدول سخت تر از تیم های میانه جدول است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)