افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

باقری ها: شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است/ “پریرا” خیلی خوبی است

  • کد خبر : 17645

مدافع سابق فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم ملوان، گفت: به نظرم هنوز چیزی را از دست می دهد و هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر قهرمان می شود. نبی الله در گفتگو با مهر، در خصوص ۳۳ صفر پرسپولیس مقابل ملوان در بیست و پنجم لیگ برتر گفت: ملوان تیم جوان […]

مدافع سابق فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم ملوان، گفت: به نظرم هنوز چیزی را از دست می دهد و هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر قهرمان می شود.

نبی الله در گفتگو با مهر، در خصوص ۳۳ صفر پرسپولیس مقابل ملوان در بیست و پنجم لیگ برتر گفت: ملوان تیم جوان و باانگیزه ای بود اما پرسپولیس هم به موقعیت گل زد و به خوبی را را را کنترل کرد. بازیکنان پرسپولیس خاطره دارند که می‌دانند برای قهرمانی از دست نرفته است و امروز و یکی دو هفته بعد از تعیین کننده است.

مدافع پیشین پرسپولیس گفت پرسپولیسان کرد: نمی‌شود به راحتی ملوان را شد. بازیکنانی که بازیکنان پرسپولیس باطجربه هستند و تورنمنت‌ها و قهرمانی‌های را پشت سر گذاشته اند. آنها از بازی با ملوان استفاده کردند و یحیی گل محمدی هم کمک بزرگی به این پیروزی.

باقری‌ها که زمان قهرمانی افشین قطبی قهرمانی با رای لیگ برتر، آن دوره اشاره کرد و افزود: قبلاً گفته بود که این تیم پرسپولیس مرا به یاد زمان زمان قطبی می‌اندازد. در آن فصل، سپاهان پنج هفته متوالی صدر جدول بود و ما در آخرین بازی قهرمان شدیم. فرق مربیان بزرگ اینجا مشخص می شود.

وی توضیح داد: روز گذشته از حرکات بازیکنان پرسپولیس مشخص بود که چقدر انگیزه دا. با هر که پرسپولیس می‌زد، علیرضا بیرانوند تا خط و نزدیک یحیی محمدی محمدی می‌آمد و می‌کرد. این نشان‌دهنده است که در طول فصل به اتفاقات زیاد در بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده است.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص گلزنی «لئاندرو پر را» برزیلی گفت: پری را فوتبالیٳ. در اولین بازی که انجام داد مشخص بود که در جاگیری تخصص دارد. برنامه یک با گلزنی اش به تیم کمک می کند و یک زمان با حمایت به مدافعان حریف و اذیت کردن آنها. پریرا گل خود دارد که هر کاری در ایران ندارد و او با این را نشان داد.

باقری ها پایان اظهار کرد: بازیکنان بازیکنان باتجربه دارند و نیازی به من ندارند. با این حال توانم به آنها بگویم که هواداران پایان فصل پشت سرشان و با تمام وجود تیم را دنبال می کنند. مطمئنم بازی امروز هم در تعیین قهرمان بسیار تاثیرگذار بود و پرسپولیس هم نسبت به دو تیم دیگر دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.