افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

باقری: بزرگان پرسپولیس مقابل آلومینیوم خوب نبودند/خط دفاع هماهنگ نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 246026
باقری: بزرگان پرسپولیس مقابل آلومینیوم خوب نبودند/خط دفاع هماهنگ نیست – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان باتجربه پرسپولیس در بازی با آلومینیوم عملکرد خوبی نداشتند، گفت: گاهی پیشرفت بازی از دست مربی فرار می کند و باید بازیکنان باتجربه وارد عمل شوند. نبی الله باقریها کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاعی گفت: پرسپولیس […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان باتجربه پرسپولیس در بازی با آلومینیوم عملکرد خوبی نداشتند، گفت: گاهی پیشرفت بازی از دست مربی فرار می کند و باید بازیکنان باتجربه وارد عمل شوند.

نبی الله باقریها کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاعی گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی می کند و بازیکنان این تیم در طول بازی و در عمق موقعیت های زیادی دارند اما با مشکل مواجه می شوند. در خط دفاع از آنجایی که مسابقات حذفی تک بازی است و هر تیمی می تواند با انجام 5 یا 6 مسابقه عنوان قهرمانی را کسب کند و سهمیه آسیایی کسب کند، تیم ها با قدرت کامل وارد زمین می شوند.

بازیکنان باتجربه کمکی به اسمار نکردند

وی ادامه داد: پس از دو بار پیش افتادن پرسپولیس از حریف، مدافعان و «اسمار ویرا» با خیالی آسوده بازی را پیش گرفتند و تعویض های این مربی نتوانست جریان بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهد. از بازیکنان مسن و با تجربه تیم گلایه دارم که در دقایق بازی حتی اگر بهترین مربی هم باشید نمی توانید کاری انجام دهید و در این مواقع بازیکنانی که سابقه حضور در رشته های مختلف از جمله جام جهانی، باید با بازیکنان دیگر همدردی کند. متأسفانه در پرسپولیس چنین چیزی ندیدیم.

خط دفاع هماهنگ نیست.

مدافع سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: خط دفاعی پرسپولیس مقابل آلومینیو هماهنگ نبود و همه مقصر نتیجه هستند اما هواداران نباید نتایج و عملکرد هفته های اخیر را فراموش کنند. اکنون زمان همدلی در تیم است و همه بازیکنان باید دور هم جمع شوند تا آرامش در تیم برقرار شود تا حداقل پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و باید در شرایط حساس فعلی از آنها حمایت کنیم.

پرسپولیس محکوم به شکست سپاهان است

باقریها در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: حالا که پرسپولیس جام حذفی را از دست داد، بازیکنان باید تمام توان خود را در لیگ برتر بگذارند. بازی با سپاهان برای هیچ کدام از این دو تیم آسان نیست و در سال های اخیر با جنجال هایی روبرو بوده اند. امیدواریم پرسپولیسی ها با حمایت هواداران خود موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شوند و انشاالله اول شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)