افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
3

باقریها: نبیل از 2 متری دروازه را باز نکرد/ این قرارداد با خارجی ها نقطه ضعف بزرگی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 206903
باقریها: نبیل از 2 متری دروازه را باز نکرد/ این قرارداد با خارجی ها نقطه ضعف بزرگی است – پرسپولیس نیوز

این پیشکسوت فوتبال گفت: دریافت چنین گلی از بیرانوند که متعلق به بهترین نسل فوتبال ایران است بعید بود. نبی الله باقریها در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل آلومینیوم خوب بازی کرد و به خصوص در نیمه دوم عملکرد […]

این پیشکسوت فوتبال گفت: دریافت چنین گلی از بیرانوند که متعلق به بهترین نسل فوتبال ایران است بعید بود.

نبی الله باقریها در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل آلومینیوم خوب بازی کرد و به خصوص در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت اما در نهایت نتیجه مساوی بود. . نتیجه عادلانه تر بازیکنانی که در سطح ملی هستند باید همیشه از کیفیت فنی بالایی برخوردار باشند و این نوع خطا در بازیکنی مثل بیرانوند که تجربه زیادی دارد بعید است.

وی در خصوص گلی که بیرانوند از تیم فوتبال آلومینیوم دریافت کرد، گفت: مشکل دیگر پرسپولیس این است که خیلی راحت گل می زند. علیرضا بیرانوند اعلام کرد؛ آنها بهترین نسل فوتبال ایران هستند اما چطور اینطور گل می زنند؟ دلیلی برای آفساید بودن بیرانوند وجود نداشت. گلی که او زد همیشه در بازی های پلی استیشن دیده می شود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به مشکلات عدیده پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیس چند مشکل اساسی دارد و نمی دانم چرا این مشکلات اساسی حل نمی شود. یکی از این مشکلات نداشتن دروازه بان دوم قابل اعتماد است و در صورت مصدومیت و محرومیت بیرانوند، دروازه بان باتجربه ای نخواهد داشت.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال درباره غیبت این مهاجم گفت: نبیل بهویی در بازی با آلومینیوم اراک با موقعیت های 100 درصدی از فاصله 2 متری دروازه گلزنی کرد، نمی دانم این مهاجمان بی کیفیت چگونه جذب تیم بزرگی مثل پرسپولیس می شوند. ؟” یعنی پرسپولیس آنقدر فقیر شده که بازیکنان بی کیفیت را به خدمت بگیرد؟ پرسپولیس فوتبال مالکیتی را ارائه می کند اما خطر چندانی در دروازه حریف ایجاد نمی کند و تمام کننده انتقامجو ندارد. فقط لوکادیا بهترین مهاجم سال های اخیر پرسپولیس بود که به راحتی او را از دست دادند. این قرارداد با خارجی ها ضعف بزرگی است.

باقریها درباره انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس گفت: در مسائل فنی حرف اول انتخاب است. گاهی اتفاقاتی در مدیریت باشگاه پرسپولیس می افتد که همه در انتخاب و تصمیم گیری در دهان می گذارند. اما چرا کار به اینجا رسیده است که تیمی به بزرگی پرسپولیس مربی آنچنانی انتخاب می کند؟ به هر حال اولین بازی اسمار بود و خوب یا بد باید از او حمایت کنیم و همه پرسپولیسی ها از تیم ما حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه فوتبالیست های ملی به هیچ وجه حرفه ای رفتار نمی کنند، ادامه داد: باشگاهی که بازیکنانش در انتخاب سرمربی دخالت می کنند و برای دریافت پول با مدیرعامل ملاقات می کنند، در نهایت برخی بازیکنان در زمین راه می روند و بازی نمی کنند. ما در پرسپولیس هم بازی کرده ایم اما جرات نداشتیم اینطور رفتار کنیم. اگر در مسابقه ای اشتباه می کردیم، یک ماه از بازی خارج می شدیم. بعضی از بازیکنان اشتباهات وحشتناکی می کنند، اما اهمیتی نمی دهند، سرشان را بالا می گیرند و با افتخار در زمین قدم می زنند. این افراد چه افتخاری برای فوتبال ایران آورده اند؟

این فوتبالیست پیشکسوت افزود: برخی از ملی پوشان فوتبال ایران در تمامی برنامه های تلویزیونی، نمایش ها، مافیاها و … شرکت می کنند. و نه فقط در برنامه های آشپزی! به نظر من آنها باید در یک برنامه آشپزی شرکت کنند، شاید بتوانیم چیزی از آنها یاد بگیریم. باید به آنها بگویید شغل شما فوتبال است. این افراد برای باشگاه بزرگ و این هواداران بازی می کنند. آیا درآمد شما از فوتبال برای حضور در تمام برنامه های تلویزیونی کافی نیست؟

باقریها در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ایران مدت هاست در مسیر اشتباه قرار گرفته است. وقتی این اتفاقات را می بینیم سرمان درد می کند. از صمیم قلب می گویم که برای هواداران متاسفم و نمی خواهم دیگر بازی تیم محبوبم را ببینم، یک سری از این بازیکنان را در زمین ببینم، چون فوتبال بی کیفیتی بازی می کنند. تا زمانی که ساختار انجام نشود، هیچ چیز در جای خود باقی نخواهد ماند. فوتبالیست ها برای فوتبال پول خوبی می گیرند، اگر در پرسپولیس بازی کنند باید کیفیت فنی بالایی داشته باشند. چند بازیکن آزاد در فوتبال ایران بزرگ شدند و با رفتارشان به مردم آسیب رساندند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)