افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

باقریها: فسخ قرارداد بیرانوند ضرر بزرگی برای پرسپولیس بود/ او بدون تعصب مثل یک بازیکن جوان رفتار کرد.

  • کد خبر : 23949

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری که بیرانوند با فسخ قراردادش انجام داد ضرر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس بود. نبی الله باقریها در گفت وگو با میزان، درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کاری که بیرانوند با فسخ قراردادش انجام داد ضرر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس بود و اگر بخواهد […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری که بیرانوند با فسخ قراردادش انجام داد ضرر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس بود.

نبی الله باقریها در گفت وگو با میزان، درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کاری که بیرانوند با فسخ قراردادش انجام داد ضرر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس بود و اگر بخواهد با شماره جدید برگردد قرارداد جدید، بین بازیکنان اختلاف وجود خواهد داشت. وقتی باشگاه می داند که بیرانوند با شرایط موجود می تواند از پرسپولیس جدا شود، چرا مدیران به فکر حفظ بازیکن برتر خود که همه تیم ها به دنبال آن هستند، نبودند؟

وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه برای حفظ بیرانوند کاری نکرد و فسخ قرارداد بیرانوند با این باشگاه به ضرر پرسپولیس است. مدیران باشگاه برای حفظ دروازه بان اول انتخابی باید خیلی زودتر دست به کار می شدند.

*رفتار بیرانوند به صلاح هواداران نبود و آنها دلشان شکست.

باقریها در پاسخ به این سوال که چرا سایر بازیکنان نسبت به باشگاه و هواداران تعصب ندارند، گفت: این بازیکنان که اصلا شرایط باشگاه را درک نمی کنند جوان هستند و در ابتدای فوتبالشان به اصطلاح می دانند. انجامش نده آنها توان مالی دارند و به دنبال قراردادهای بالا هستند. این فوتبالیست های سطح بالای ایرانی باید به باشگاه خود وفادار باشند و ناراحتی و نگرانی هواداران را درک کنند. امثال بیرانوند نباید 20-30 میلیارد تومان بیشتر روی آنتن خرج کنند و این رفتارشان برای هواداران درست نیست و دلشان را شکست. بیرانوند تجربه زیادی دارد و این نوع بازی چندان درست نبود و مثل گذشته در بین هواداران پرسپولیس محبوبیتی ندارد.

*بزرگترین و مشهورترین بازیکنان جهان به زودی فراموش می شوند.

این کارشناس فوتبال افزود: بزرگ ترین و مشهورترین افراد دنیا خیلی زود فراموش شدند. بهترین فوتبالیست های دنیا هم از یادها رفتند اما کسانی که به هواداران نمی چسبند و نادان هستند در نظر و خاطره منفور خواهند شد. همه بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را درک کنند، قطعا بازیکنان مورد علاقه هواداران باید صبور باشند تا الگوی دیگران باشند. بازیکنان قدیمی و محبوب هواداران موظف بودند در لحظات حساس وفاداری و تعصب خود را نسبت به هواداران و باشگاه نشان دهند اما بیرانوند با فسخ قراردادش بدون تعصب به پرسپولیس مانند یک بازیکن جوان رفتار کرد.

*با رفتن بازیکنان هیچ اتفاقی برای پرسپولیس نمی افتد.

باقریها در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است در خروج برخی بازیکنان از پرسپولیس ضعف مدیریتی وجود داشته باشد و پاداش قهرمانی پرداخت نشده باشد اما نباید با تیم بزرگ پرسپولیس با این همه هوادار این گونه برخورد کرد. همچنین با رفتن بازیکنان هیچ اتفاقی برای پرسپولیس نمی افتد و در صورت ماندن شخصیت هایی مثل بیرانوند چه تضمینی وجود دارد که پرسپولیس قهرمان شود؟ درست است که بازیکنان درجه یک فوتبال ایران هستند، اما تیم برای یافتن جانشین های مناسب دچار مشکل می شود، اما در این جدایی بازیکنان از تیم فوتبال پرسپولیس، این بازیکنان بازنده هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.