افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

باشگاه پرسپولیس: بیرانوند تهمت زد و ادعایش کذب است – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378972
باشگاه پرسپولیس: بیرانوند تهمت زد و ادعایش کذب است – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

نماینده حقوقی پرسپولیس در پاسخ به شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه مبنی بر جعل اسناد و مدارک، گفت: این کاملا خلاف واقعیت است. هومان هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم در خصوص شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به دلیل جعل اسناد مالی، اظهار داشت: پرونده های متعددی در رابطه […]

نماینده حقوقی پرسپولیس در پاسخ به شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه مبنی بر جعل اسناد و مدارک، گفت: این کاملا خلاف واقعیت است.

هومان هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم در خصوص شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به دلیل جعل اسناد مالی، اظهار داشت: پرونده های متعددی در رابطه با جعل و جعل وجود دارد که عمده آنها مربوط به این واقعیت است که معمولاً تنها تعداد کمی از افراد سعی می کنند به روش های مختلف از جمله شایعه سازی و ایجاد ابهام، به دنبال راه حل هایی برای فرار از مقررات باشند. این شکایت را از رسانه ها باخبر شدم و یادآور می شوم مدت ها پیش این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرد که به وکیلش دستور داده تا برای مطالباتش به کمیسیون محترم شکایت کند اما در عمل به این موضوع اشاره شد که موضوع فقط یک موضوع رسانه ای بود.

وی افزود: آنچه برای باشگاه پرسپولیس مهم است این است که همه اعضای باشگاه در بخش های مختلف مشغول انجام وظایف خود باشند و تا حدی حرفه ای و مسئولیت پذیر باشند که علاقه ای به ورود به مسائل حاشیه ای نداشته باشند. قاطعانه می گویم که اگر آقای «علیرضا صفربیرانوند» شکایات یا شکایات متعدد و متنوعی دارند، ما وظیفه داریم به مشکلات گزارش شده پاسخ دهیم، اما برای یادآوری به هواداران محترم اعلام می کنم این مشکل کاملاً کذب است و اینجانب حق باشگاه برای طرح ادعاهای من بر اساس افترا محفوظ است.

آیا شکایت جدید علیرضا بیرانوند از پرسپولیس می تواند باعث تاخیر در صدور رای پرونده او شود؟ معاون حقوقی پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: این اتفاق به هیچ وجه نمی افتد. قطعا کمیته های فدراسیون فوتبال حرفه ای هستند و هیچ شایعه و شکایتی نمی تواند مانع از رسیدگی به تشریفات و صدور احکام شود.

هدایتی در پاسخ به این سوال که حکم قطعی شکایت پرسپولیس از بیرانوند در خصوص فسخ قرارداد چه زمانی صادر می شود، گفت: هیچ خبری از حکم نداریم و فقط منتظر ابلاغ رای قطعی هستیم. بخش حقوقی باشگاه

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)