افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

باشگاه پرسپولیس به دلیل جذب لوکادیا از باشگاه چینی شکایت کرد

  • کد خبر : 18035

پس از عقد قرارداد باشگاه کانگژو با مهاجم سابق سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس نیز از باشگاه چینی به فیفا شکایت کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پس از عقد قرارداد باشگاه کانگژو با یورگن لوکادیا، این باشگاه از باشگاه چینی به عنوان متهم ردیف دوم این پرونده شکایت کرد. امیرعلی حسینی در این خصوص گفت: پس […]

پس از عقد قرارداد باشگاه کانگژو با مهاجم سابق سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس نیز از باشگاه چینی به فیفا شکایت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پس از عقد قرارداد باشگاه کانگژو با یورگن لوکادیا، این باشگاه از باشگاه چینی به عنوان متهم ردیف دوم این پرونده شکایت کرد.
امیرعلی حسینی در این خصوص گفت: پس از ارسال درخواست ITC باشگاه کانگژو به پرسپولیس برای به خدمت گرفتن لوکادیا، ما نیز با ارسال نامه ای این درخواست را رد کردیم. این نامه خطاب به باشگاه چینی بوده و رسماً از طریق فدراسیون فوتبال ایران و چین ارسال شده است. در این نامه از قرارداد لوکادیا بازیکن پرسپولیس خبر می دهیم. فسخ یک طرفه قرارداد توسط او برای ما قابل قبول نیست و شکایتی به فیفا ارسال شده است. در این نامه اقدام کانگژو را جذب و اغوای بازیکنی تحت قرارداد با باشگاه دیگری می‌دانیم و متذکر می‌شویم که این موضوع می‌تواند عواقب قانونی و انضباطی برای آنها داشته باشد. همچنین نامه ای به فیفا ارسال کردیم که جدایی این بازیکن به دلایل غیر موجه بوده و انتقال او به باشگاه چینی را می توان اغوای این بازیکن دانست.
مدیر امور بین الملل باشگاه خاطرنشان کرد: طبق دستور پیگیری آقای درویش روز سه شنبه شکایتی به فیفا ارائه شد. این شکایت در پرتال حقوقی فیفا نیز ثبت شد. در جریان آن با ارسال مدارک جدید از جمله نامه های ارسالی، با توجه به اینکه شکایت پرسپولیس از لوکادیا در دست بررسی است، خواستیم باشگاه چینی را به عنوان متهم دوم به پرونده شکایت پرسپولیس اضافه کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.