افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

باشگاه مس: خدابنده لو بعد از هفته هفدهم راهی پرسپولیس می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 207102
باشگاه مس: خدابنده لو بعد از هفته هفدهم راهی پرسپولیس می شود – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با پیشنهاد پرسپولیس در آستانه امضای قرارداد با این تیم است. تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب محمد خدابنده لو تلاش کرد اما باشگاه مس رفسنجان با پیشنهاد اولیه سرخ پوشان پایتخت مخالفت کرد. اما فشار مدیران پرسپولیس برای جذب محمد خدابنده لو و پیشنهادات بهتر […]

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با پیشنهاد پرسپولیس در آستانه امضای قرارداد با این تیم است.

تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب محمد خدابنده لو تلاش کرد اما باشگاه مس رفسنجان با پیشنهاد اولیه سرخ پوشان پایتخت مخالفت کرد.

اما فشار مدیران پرسپولیس برای جذب محمد خدابنده لو و پیشنهادات بهتر باعث شد تا همتایان خود در مس رفسنجان در این انتقال تجدید نظر کنند و پیشنهاد خوب سرخ ها را بررسی کنند.

مدیر مطبوعاتی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید پیشنهاد پرسپولیس برای به خدمت گرفتن خدا بنده لو گفت: پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دست مدیران این باشگاه رسیده و آنها در حال پذیرش هستند. . پرسپولیس برای این بازیکن 10 میلیارد می دهد و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن بعد از بازی هفته هفدهم راهی تیم سرخ پوشان می شود.

محمدجواد پاینده درباره جایگزینی خدابندلو نیز گفت: پس از جدایی خدابندلو بازیکنان مدنظرمان را بررسی می کنیم و پس از تایید کادرفنی یکی از آنها جایگزین این بازیکن می شود. گزینه های ما داخلی خواهد بود اما اگر درخواست از سوی کادر مربیگری بازیکن خارجی باشد باید بررسی شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)