افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

بازی پرسپولیس و شمس آذر کجا برگزار می شود؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 401104
بازی پرسپولیس و شمس آذر کجا برگزار می شود؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس در هفته نهم لیگ باید به دیدار شمس آذر برود. پرسپولیس روز دوشنبه 9 مهرماه در هفته سوم لیگ برتر باید در دیداری حساس به مصاف السد قطر برود و بلافاصله پس از آن در هفته نهم لیگ برتر ایران میزبان شمس آذر خواهد بود. سرخ پوشان تهرانی که به دیدار مقابل السد دعوت […]

پرسپولیس در هفته نهم لیگ باید به دیدار شمس آذر برود.

پرسپولیس روز دوشنبه 9 مهرماه در هفته سوم لیگ برتر باید در دیداری حساس به مصاف السد قطر برود و بلافاصله پس از آن در هفته نهم لیگ برتر ایران میزبان شمس آذر خواهد بود.

سرخ پوشان تهرانی که به دیدار مقابل السد دعوت شده بودند و این روزها در دوحه به سر می برند، یک روز پس از بازی با السد، سه شنبه 10 آبان ماه به تهران بازمی گردند و خود را برای دیدار مقابل شمس آذر آماده می کنند. که در روز شنبه 14 آبان ماه برگزار می شود. خواهد بود

این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس برای برگزاری دیدار مقابل شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین تردیدی ندارد. میزبانی از پرسپولیس و اختصاص تنها 10 درصد از فضای ورزشگاه به شمس آذری باعث شد تا هواداران پرسپولیس به راحتی ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان را پر کنند. ضمن اینکه چمن این ورزشگاه بسیار بهتر از چمن ورزشگاه قدس است و همه این پارامترها کافی بود تا پرسپولیس در قزوین میزبان شمس آذری باشد.

اما نظر گاریدو متفاوت بود و با در نظر گرفتن زمان کوتاه دو دیدار السد و شمس آذر و خستگی شاگردانش تصمیم گرفت این دیدار را در تهران و در همان ورزشگاه قدس برگزار کند. با تصمیم گواردیو، باشگاه پرسپولیس درخواست خود را برای میزبانی از تیم شمس آذر ارائه کرد.

از این رو دیدار تیم های پرسپولیس و شمس آذر از ساعت 19:15 روز شنبه 14 آبان در ورزشگاه شهدای شهر قدس قلعه حسن خان برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)