افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بازی ها در تختی برگزار نمی شود/ ورزشگاه استقلال و پرسپولیس برای اولین بار در مشهد و اراک میزبانی می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 318005
بازی ها در تختی برگزار نمی شود/ ورزشگاه استقلال و پرسپولیس برای اولین بار در مشهد و اراک میزبانی می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

هشت روز مانده به آغاز بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، ورزشگاه تختی نمی تواند میزبان مسابقات مجاری باشد. مهدی تاج در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه های لیگ برتر شرایط ورزشگاه تختی را ارزیابی کرد و اعلام کرد با نظر شورای تامین استان تهران میزبانی مسابقات لیگ برتر را […]

هشت روز مانده به آغاز بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، ورزشگاه تختی نمی تواند میزبان مسابقات مجاری باشد.

مهدی تاج در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه های لیگ برتر شرایط ورزشگاه تختی را ارزیابی کرد و اعلام کرد با نظر شورای تامین استان تهران میزبانی مسابقات لیگ برتر را ندارد بار ترافیکی اطراف او

پیش از این مجاری ها با پرداخت 17.5 میلیارد تومان برای بازسازی و بهینه سازی ورزشگاه مذکور موافقت کرده بودند.

مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گزینه های خود را برای خانه اول لیگ برتر معرفی کردند.

رضا درویش در جلسه استانداردسازی ورزشگاه های لیگ برتر فوتبال کشور که امروز با حضور مسئولان فدراسیون و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: اختیار انتخاب رشته را نداریم. تهران چهار مجموعه ورزشی دارد و ورزشگاه را انتخاب کنید. ما هیچ انتخابی نداریم. فقط مسئولان سازمان لیگ باید به ما بگویند کجا بازی کنیم. باید از داوود رفعتی بابت اطلاعات و آمارش برای به روز رسانی ورزشگاه ها تشکر کنم اما تهران ورزشگاه آماده ای ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: علی الظاهر در تهران امکان استفاده از مجموعه را نداریم. بهاروند و کیشوری فرد باید بگویند هفته اول میزبان کدام ورزشگاه نخواهد بود تا بتوانیم بازی خود را در آنجا برگزار کنیم. منتظر فدراسیون هستیم. در حال بررسی معرفی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی هفته اول لیگ برتر هستیم.

در ادامه فرشید سمیعی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت های موجود و مشکلات پیش آمده امکان تصمیم گیری از ما سلب شده است. یک بازی خارج از خانه داریم و پیشنهاد می کنیم بازی های استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شود.

مدیرعامل استقلال گفت: آخرین اطلاعاتی که به ما دادند این بود که فقط بازی های مهم و تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. مرحله دوم ما هم تختی است. امیدواریم تنها دیدارمان در ورزشگاه امام رضا برگزار شود تا از هفته چهارم به بعد مشکلی نداشته باشیم.

مهدی تاج در جلسه کارگروه عادی سازی ورزشگاه های لیگ برتر اظهار داشت: از ابتدا نگران دیدار سپاهان و شباب الاهلی امارات در مرحله پلی آف لیگ برتر آسیا بودیم. مشکلات ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دیدید که شب گذشته مایه شرمساری شد و اگر در جلسه ستاد عادی سازی این مشکلات جدی نگیریم با مشکل مواجه خواهیم شد. استقلال و پرسپولیس نمی توانند در یک طرف تاریخ بایستند و بگویند باید دو ورزشگاه برای میزبانی بازی نصب شود.

و افزود: حرف درست این است که فدراسیون فوتبال مانند AFC می گوید دو ورزشگاه معرفی کنید و در صورت تایید مسابقه برگزار می شود و اگر نشد در زمین دیگری برگزار می شود. حالا ما و این سرزمین ها هستیم. البته فدراسیون و سازمان لیگ در کنار باشگاه ها هستند. کار خوبی انجام شده اما تقصیر ما و شماست. باید وضعیت ورزشگاه را جدی تری می گرفتیم. در حال حاضر کارهای حساسی در ورزشگاه آزادی انجام می شود و اگر به هفته دوم یا سوم برسد، خیلی بهتر از این است که سریع آن را تمام کنیم. این دو سه هفته را باید تحمل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود، تصریح کرد: صبح امروز با امیر قلعه نویی که در اصفهان به سر می برد گفتگوی مفصلی داشتم. ظاهرا آنها به این نتیجه رسیده اند که بازی در نقش جهان تیم را با مشکلات جدی مواجه می کند. ما قطعا می خواهیم در دیدارهای مقدماتی جام جهانی قرقیزستان را شکست دهیم و بازی در این زمین می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

تاج خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزشگاه های متعددی در حال آماده سازی است، خاطرنشان کرد: ورزشگاه های محلی گل گهر سیرجان و مس رفسنجان خوب است و اگر دو هتل پنج ستاره در کرمان داشتیم تیم ملی را به آنجا می بردیم. همه جا مشکلات هست. سالن بدنسازی خانگی آلومینیومی قابل قبول است. علاوه بر این، هشت ورزشگاه شرایط مساعدی دارند. درخواست من از رسانه ها کمک است.

وی ادامه داد: ورزشگاه تختی به دلایل ذکر شده مورد تایید نهادهای امنیتی قرار نگرفته است. در جلسه شورای تامین گفتم ورزشگاه تختی از نظر ورود بانوان و غیره آماده است اما مشکل ترافیکی است و گفتند نمی توانیم آن را حل کنیم. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاضر بودند برای این ورزشگاه هزینه کنند اما ناگهان به مانعی برخورد کردند. الان گیر کرده ایم و نمی دانیم پرسپولیس و ورزشگاه استقلال کجا هستند! گفتم بار ترافیک حل نمی شود به چه دلیل؟ یکسری امتیازات باید انجام شود تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم و ورزشگاه آزادی را آماده کنیم. اگر ورزشگاه خوبی داشته باشیم برای همه افتخار خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: این وظیفه فدراسیون، عوامل حراست و یگان ویژه نیست بلکه کشور ما باید با اقتدار بگوید که ما می توانیم. توصیه من این است که مذاکره نکنید و به واحد استانداردسازی فشار نیاورید. اگر در ورزشگاهی اتفاقی بیفتد که خدای ناکرده نباید تماشاگر داشته باشد، همه گرفتار می شویم و آن وقت مسئولیم که چرا اجازه بازی در ورزشگاهی را که امن نیست، داده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.