افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بازی فوتسال ایران و فرانسه چه روز و ساعتی است؟ + جدول

  • کد خبر : 370649
بازی فوتسال ایران و فرانسه چه روز و ساعتی است؟ + جدول

حق ورزش کردن بازی فوتسال ایران و فرانسه چه روز و ساعتی است؟ + جدول در سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان، تیم های ایران و فرانسه برای تعیین سرگروه گروه F به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش Intiter به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتسال ایران و فرانسه برای تعیین سرگروه […]










در سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان، تیم های ایران و فرانسه برای تعیین سرگروه گروه F به مصاف یکدیگر خواهند رفت.









به گزارش Intiter به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتسال ایران و فرانسه برای تعیین سرگروه گروه F جام جهانی فوتسال 2024 روز یکشنبه اول مهرماه 1403 از ساعت 18:30 برگزار می شود.

دور دوم جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان روز پنجشنبه نهم شهریورماه به پایان رسید و در آخرین دیداری که از گروه F برگزار شد، تیم فوتسال فرانسه به مصاف ونزوئلا رفت و موفق شد با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی برسد.

تیم فوتسال کشورمان که در این گروه قرار دارد پیش از این دیدار موفق شده بود با نتیجه 9 بر 4 از سد گواتمالا بگذرد.

به این ترتیب در گروه F، تیم فوتسال ایران که در اولین دیدار با نتیجه 7 بر یک ونزوئلا را شکست داده بود با 6 امتیاز پیش افتاد و فرانسه نیز با 6 امتیاز از سد گواتمالا گذشت. 6 بر 3 در بازی اول با 6 امتیاز پیش افتادند و تفاضل گل کمتر از ایران بود و هر دو تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

حالا در دور سوم، ایران و فرانسه برای مشخص شدن مقام اول به مصاف هم می روند و گواتمالا و ونزوئلا نیز به مصاف هم می روند و امیدوارند با پیروزی در جمع یک سوم گروه شش گانه قرار بگیرند و جواز حضور در یک گروه را کسب کنند. تا در پایان مرحله یک هشتم نهایی را ببرند.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید








تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.