افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

بازی تراکتورسازی و سپاهان لغو شد. استقلال درخواست نداد!

  • کد خبر : 393931
بازی تراکتورسازی و سپاهان لغو شد. استقلال درخواست نداد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به درخواست دو باشگاه تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مبنی بر تعویق دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل تغییرات ایجاد شده در برنامه تیم فوتبال کشورمان مقابل قطر و متعاقب آن آب و هوا بازگشت و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به درخواست دو باشگاه تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مبنی بر تعویق دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل تغییرات ایجاد شده در برنامه تیم فوتبال کشورمان مقابل قطر و متعاقب آن آب و هوا بازگشت و حضور ملی پوشان این باشگاه ها در زمین تیم های خود و همچنین با توجه به دیدار تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا مقابل رقیب خود که قرار بود در این دیدار برگزار شود. در تبریز برگزار می شود و به خارج از کشور منتقل می شود، بنابراین با توجه به اهمیت همکاری و رفاقت با این باشگاه ها که نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کنند. هرچه بهتر آنها را آماده کنند، سازمان لیگ فوتبال ایران با نگاه ویژه و تمرکز ملی برای حمایت از موفقیت و عملکرد باشگاه های ایرانی، با قبول درخواست های فوق، دیدارهای هفته هشتم این تیم ها به شرح زیر به تعویق می افتد و انجام می شود. در تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد.

فولاد مبارکه سپاهان – نساجی مازندران پنجشنبه 5 مهر 1403
گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز جمعه 27 مهر 1403

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال با تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز شرایط مشابهی داشت که طبق درخواست و پیشنهاد خود باشگاه طبق برنامه قبلی در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. . .

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.