افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بازی با سپاهان سخت است

  • کد خبر : 365020
بازی با سپاهان سخت است

مربی واحدهای اردن در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: امیدوارم با تدبیر کادرفنی و تلاش بازیکنان به نتیجه ای که می خواهیم در این دیدار برسیم. رفعتعلی درباره وضعیت کلی تیمش در آستانه دیدار با سپاهان گفت: امیدواریم بتوانیم امتیازات لازم را در این دیدار کسب کنیم، هرچند در دیدار مقابل […]

مربی واحدهای اردن در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: امیدوارم با تدبیر کادرفنی و تلاش بازیکنان به نتیجه ای که می خواهیم در این دیدار برسیم.

رفعتعلی درباره وضعیت کلی تیمش در آستانه دیدار با سپاهان گفت: امیدواریم بتوانیم امتیازات لازم را در این دیدار کسب کنیم، هرچند در دیدار مقابل سپاهان مشکلات زیادی خواهیم داشت، اما باید بر این مشکلات غلبه کنید و نتیجه بگیرید. 8 روز فرصت داشتیم تا برای بازی های آسیایی آماده شویم و اکنون زمان نتیجه گیری است.

وی ادامه داد: امیدواریم نماینده اردن بتواند در دیدار قهرمانی آسیا نتیجه خوبی کسب کند. از نظر روحی تیم ما شرایط خوبی دارد و شرایط خوبی داریم. ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهیم داد. خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد، مصدومی نداریم و تیم کاملا آماده است.

سرمربی الوحدات اردن یادآور شد: تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود باید اقدامات لازم را انجام دهد و از ابتدای فصل در مسیر درست حرکت کند. مقابل باشگاه های بسیار بزرگی بازی می کنیم و انشاالله بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

رفعتعلی رمز موفقیت یک تیم را تعهد و به کارگیری کامل دستورات کادرفنی، مربی و اخلاق در زمین بازی دانست و تاکید کرد: هدف ما این است که بازی بعدی را بدون مصدومیت به پایان برسانیم. کارت قرمز یا هر حادثه دیگری و استفاده حداکثری از فرصت های پیش آمده. امیدوارم کاری که انجام می دهیم موفق باشد، اگر بتوانیم فرصت داشته باشیم و فرصت ایجاد کنیم، به این معناست که نتیجه قطعی خواهیم داشت.

وی یادآور شد: هم تیم فنی و هم بازیکنان تیم اردن پتانسیل زیادی دارند و این می تواند برای ما مثمر ثمر باشد. باشگاه الوحدت یک تیم جمعی است و همه با هم کار می کنند، چه بازیکنان و چه تیم فنی و مهمترین عامل در فوتبال این است که شانس به شما کمک می کند.

وی گفته است تیم فوتبال سپاهان فردا از ساعت 19:30 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری خارج از خانه به مصاف نماینده اردن می رود./ایرنا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.