افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بازی با ایران پیچیده بود

  • کد خبر : 198153
بازی با ایران پیچیده بود

مارکس لوپس سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از پیروزی مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: برای مردم و بازیکنان قطر خوشحالم. مسابقه بسیار پیچیده و سخت بود. حالا یک قدم دیگر برای دفاع از قهرمانی در آسیا و کسب مجدد این عنوان در پیش داریم. وی در پاسخ به […]

مارکس لوپس سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از پیروزی مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: برای مردم و بازیکنان قطر خوشحالم. مسابقه بسیار پیچیده و سخت بود. حالا یک قدم دیگر برای دفاع از قهرمانی در آسیا و کسب مجدد این عنوان در پیش داریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر زمان کمی برای آماده سازی برای قطر داشت، گفت: کمی قبل از جام ملت ها مسئولیت هدایت قطر را پذیرفتم. او بازیکنان قطر را می شناخت و مدت ها در این کشور کار کرده بود. کار ما آسان نبود اما بازیکنان توانستند تاکتیک هایی را که در ذهن داشتیم اجرا کنند و دستورات تاکتیکی را دنبال کنند.

لوپس در مورد دیدار مقابل اردن در فینال نیز اظهار داشت: پیروزی امشب را جشن می گیریم و برای فینال فردا آماده می شویم.

او که جانشین کارلوس کی روش شد گفت: برای هم تیمی هایم احترام زیادی قائل هستم. کی روش و فلیکس قبل از من قطر را مدیریت کردند و کارهای فوق العاده ای در تیم ملی انجام دادند. از زمانی که هدایت قطر را پذیرفتم، ایده هایم را در این تیم پیاده کردم. نمی توانم بگویم همه چیز را تغییر دادم. با این حال هر مربی ایده خودش را دارد و من سعی کردم سبک بازی مورد نظرم را در تیم پیاده کنم و بازیکنان به همین روش ادامه دهند.

سرمربی اسپانیایی قطر درباره دیدار مقابل ایران گفت: سعی کردیم در خط حمله با سرعت زیادی بازی کنیم. اکرم عفیف بازیکن متفاوتی است و ما از کیفیت او سود می بریم. بازیکنان ما تلاش می کردند پشت مدافعان ایران فضا پیدا کنند که گاهی اوقات خوب نتیجه می گرفت اما گاهی آن طور که می خواستیم نبود./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.