افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بازیگر معروف تایتانیک درگذشت

  • کد خبر : 255893
بازیگر معروف تایتانیک درگذشت

برنارد هیل بازیگر معروف تایتانیک و ارباب حلقه ها در سن 79 سالگی درگذشت.نمایندگان این بازیگر در اولین ساعات روز یکشنبه در مصاحبه با بی بی سی مرگ او را تایید کردند. او قرار بود این هفته در کامیک کان لیورپول حاضر شود. هیل صبح در نقش شاه روهان در سه گانه سینمایی «ارباب حلقه […]







برنارد هیل بازیگر معروف تایتانیک و ارباب حلقه ها در سن 79 سالگی درگذشت.نمایندگان این بازیگر در اولین ساعات روز یکشنبه در مصاحبه با بی بی سی مرگ او را تایید کردند. او قرار بود این هفته در کامیک کان لیورپول حاضر شود.





هیل صبح در نقش شاه روهان در سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» و «کاپیتان ادوارد اسمیت» در فیلم «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون بازی کرد.

تصویر-90

هیل سابقه بازی در درام بریتانیایی “Boys from the Blackstuff” (Boys from the Blackstuff) بی بی سی و بین “Titanic” و “The Return of King” (ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه) را داشت. ) از سال 1997 تا 2003 تنها بازیگر تاریخ بود. سینما با چندین فیلم با بیش از 11 نامزدی اسکار بود.

بیشتر بخوانید:

تصویر-92

بیوگرافی برنارد هیل

هیل در 17 دسامبر 1944 در بلکلی، منچستر به دنیا آمد و در یک خانواده معدنچی کاتولیک بزرگ شد. او پس از ایفای چند نقش کوچک در سریال هایی چون «من، کلودیوس» (I, Claudius) در سال 1979 با تله تئاتر «The Black Stuff» به شهرت رسید و در نقش مردی به نام «یوسر هیوز» بازی کرد. آیا او این نقش را در نسخه سریال تله تئاتر به نام «پسرهای چوب سیاه» تکرار کرد.

image-91-1024x681

در سال های بعد در فیلم هایی چون «شبح و تاریکی» در مقابل «وال کیلمر» و «مایکل داگلاس» و در «جنایت واقعی» (جنایت واقعی) «کلینت ایستوود» ظاهر شد. هیل بعداً درباره ایستوود گفت: “او می داند بازیگران چگونه فکر می کنند و در صحنه فیلمبرداری بسیار ساکت است و رویکرد آرامی برای کارگردانی دارد.” وی درباره تجربه بازی در دو فیلم «ارباب حلقه ها» گفت: از هر دقیقه هر روز لذت بردم.






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.