افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بازیگر معروف به طرز عجیبی روی فرش قرمز ظاهر شد

  • کد خبر : 405890
بازیگر معروف به طرز عجیبی روی فرش قرمز ظاهر شد

فلورانس پیو و اندرو گارفیلد که در فیلم «ما در زمانه زندگی می کنیم» همبازی بودند در موقعیت عجیبی روی فرش قرمز دیده شدند. به گزارش صبح امروز، اندرو گارفیلد که برای تبلیغ فیلم جدیدش با عنوان «ما در زمان زندگی می کنیم» در جشنواره فیلم لندن حضور دارد، ماکت مقوایی از بازیگر مقابل خود […]







فلورانس پیو و اندرو گارفیلد که در فیلم «ما در زمانه زندگی می کنیم» همبازی بودند در موقعیت عجیبی روی فرش قرمز دیده شدند.



به گزارش صبح امروز، اندرو گارفیلد که برای تبلیغ فیلم جدیدش با عنوان «ما در زمان زندگی می کنیم» در جشنواره فیلم لندن حضور دارد، ماکت مقوایی از بازیگر مقابل خود فلورانس پیو که به دلیل حضورش نتوانست به لندن برود، آورده است. در فیلمبرداری پروژه دیگری روی فرش قرمز

ما در زمان زندگی می کنیم یک درام رمانتیک به کارگردانی جان کراولی بر اساس فیلمنامه ای از نیک پین با بازی فلورانس پیو و اندرو گارفیلد است.

این فیلم داستان مردی به نام توبیاس با بازی گارفیلد است که به تازگی از همسرش جدا شده و در تلاش است تا راه زندگی خود را پیدا کند. او با آشپزی به نام الموت با بازی پیو آشنا می شود که زندگی توبیاس را پیچیده می کند.

بازیگر

پیو با گارفیلد در نمایش همین فیلم در جشنواره سن سباستین دیده نشد اما در جشنواره تورنتو حضور داشت. این دو در طول چند هفته گذشته چندین مصاحبه مشترک در طول تور مطبوعاتی We Live in Time داشته اند که برخی از آنها در فضای مجازی منتشر شده است.

فلورانس پیو در فیلم «فلش‌ها» از دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های این مجموعه است و احتمالاً در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

اندرو گارفیلد که سه یا چهار سال از سینما دور بود، علاوه بر فیلم «مادر زمانه ای که زندگی می کنیم» به سینما بازمی گردد و در دو پروژه سینمایی دیگر بازی می کند. یکی از این پروژه ها «پس از شکار» به کارگردانی لوکا گوادانینو کارگردان مشهور ایتالیایی نام دارد.

کراولی پیش از این درام رمانتیک بروکلین (2015) را کارگردانی کرده بود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

منبع: تاپ




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.