افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

بازیگر مشهور تایتانیک درگذشت عکس و بیوگرافی.

  • کد خبر : 256730
بازیگر مشهور تایتانیک درگذشت عکس و بیوگرافی.

(برنارد هیل)، بازیگری که عمدتاً با فیلم ها کار می کند. تایتانیک «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» (ارباب حلقه‌ها) در ۷۹ سالگی درگذشت. هیل نقش شاه روهان را در سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» و «کاپیتان ادوارد اسمیت» در فیلم «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون بازی کرد. بیوگرافی برنارد هیل هیل […]

(برنارد هیل)، بازیگری که عمدتاً با فیلم ها کار می کند. تایتانیک «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» (ارباب حلقه‌ها) در ۷۹ سالگی درگذشت.

هیل نقش شاه روهان را در سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» و «کاپیتان ادوارد اسمیت» در فیلم «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون بازی کرد.

جلسه

بیوگرافی برنارد هیل

هیل در 17 دسامبر 1944 در بلکلی، منچستر به دنیا آمد و در یک خانواده معدنچی کاتولیک بزرگ شد. او پس از ایفای نقش های کوچک در سریال هایی مانند «من، کلودیوس» در سال 1979 با تله نمایش «مواد سیاه» به شهرت رسید و در نقش مردی به نام «یوسر هیوز» بازی کرد. او این نقش را در نسخه سریال تله نمایشی به نام «پسرهای چوب سیاه» تکرار کرد.

ثقف5

در سال های بعد در فیلم هایی چون «شبح و تاریکی» در کنار «وال کیلمر» و «مایکل داگلاس» و در «جنایت واقعی» «کلینت ایستوود» ظاهر شد. هیل بعداً در مورد ایستوود گفت: “او می داند بازیگران چگونه فکر می کنند، او در صحنه فیلمبرداری بسیار ساکت است و رویکرد آرامی برای کارگردانی دارد.” وی درباره تجربه بازی در دو فیلم «ارباب حلقه ها» گفت: از هر دقیقه هر روز لذت بردم.

برنارد هیل

هیل پیشینه بازیگری در درام بریتانیایی «پسران از سیاه‌دان» و بین «تایتانیک» و «بازگشت پادشاه» داشت. از سال 1997 تا 2003 او تنها بازیگر تاریخ سینما با چندین فیلم با بیش از 11 نامزدی اسکار بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.