افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

بازیگر درخشان نقش های مکمل درگذشت – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 238375
بازیگر درخشان نقش های مکمل درگذشت – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، متر. امت والشبازیگری کهنه کار که در بیش از 150 فیلم از جملهتیغه دونده“، “مردم عادی” و “چاقوها بیرون”، درگذشت. اونی که روز سه شنبه ورمونت او در سن 88 سالگی درگذشت. که در “تیغه دونده“که در سال 1982 توسط ریدلی اسکات ساخته شد، والش روی کاغذ […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، متر. امت والشبازیگری کهنه کار که در بیش از 150 فیلم از جملهتیغه دونده“، “مردم عادی” و “چاقوها بیرون”، درگذشت.

اونی که روز سه شنبه ورمونت او در سن 88 سالگی درگذشت.

که در “تیغه دونده“که در سال 1982 توسط ریدلی اسکات ساخته شد، والش روی کاغذ رئیس هریسون فورد بازی کرده بود. در اولین تجربه کارگردانی برادران سازمان بهداشت جهانی“خون ساده” یا “وسعت» در نقش کارآگاه خصوصی شیطان صفت لورن ویزر ظاهر شد.

از دیگر نقش های او می توان به کلانتر فاسد در فیلم ترسناک موجودات در سال 1986 و نقش کوچکی به عنوان نگهبان در فیلم Knives Out اشاره کرد.

والش او در چند فیلم خاطره انگیز دهه 1970 با «مرد کوچک بزرگ» در کنارش ظاهر شد. گرد و خاک هافمن، “چه خبر، دکتر؟” نزدیک رایان اونیل و باربارا استرایسند“اعتصاب” با پل نیومن، «سرپیکو» جنب ال پاچینو و “احمق” با استیو مارتین از جمله آنها هستند.

این بازیگر پرکار از «قرمزها» به کارگردانی بارو بیتی همچنین در فیلم های بازگشت به مدرسه، بالا بردن آریزونا و گرگ و میش ظاهر شد.

راجر ایبرتمنتقد فیلم، قانونی با عنوان «قاعده استانتون والشایجاد شده است”، که بر اساس آن هر فیلمی که هری دین استانتون یا متر. امت والش اگر نقش مکمل داشته باشند نمی تواند فیلم بدی باشد.

والش چه در سوانتون، ورمونت بزرگ شد، برای اولین بار در فیلم “رستوران آلیشیادر سال 1969 ظاهر شد.

او همچنین به طور فعال در برنامه های تلویزیونی و در “پیت یواشکی”، “ذهن مرده” شرکت کرد متاهل” و “فلش” و به عنوان بازیگر مهمان در ده ها سریال ظاهر شد.

این بازیگر همچنین گوینده مستندهایی چون «Guerra Civil» و «Guerra Civil» است.بیست «بال» توسط کن برنز و به عنوان صداپیشه در انیمیشن هایی مانند «غول آهنی» در کنار وین دیزل و جنیفر ساخته شد. آنیستون و در مجموعه انیمیشن “Libra پاپیزنقش بازی کرده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.