افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بازیگرانی که چهره طبیعی خود را زیبا کردند / جراحی های ظریف و ناخوشایند + عکس و نام

  • کد خبر : 130253
بازیگرانی که چهره طبیعی خود را زیبا کردند / جراحی های ظریف و ناخوشایند + عکس و نام

تزریق ژل لب در بین بازیگران ایرانی حتی آقایان طرفداران زیادی دارد و البته عمل های زیبایی به خصوص عمل بینی رکورد می شکند! جراحی بینی در فروزنده نگار فروزنده یکی از بازیگران جوان سینمای ایران بود که در سال 1356 به دلیل جراحی زیبایی روی صورتش مسیر بازیگری خود را تغییر داد. او با […]

تزریق ژل لب در بین بازیگران ایرانی حتی آقایان طرفداران زیادی دارد و البته عمل های زیبایی به خصوص عمل بینی رکورد می شکند!

جراحی بینی در فروزنده

نگار فروزنده یکی از بازیگران جوان سینمای ایران بود که در سال 1356 به دلیل جراحی زیبایی روی صورتش مسیر بازیگری خود را تغییر داد. او با انجام این عمل و درشت نشان دادن چشمانش از چهره ای معصوم و دست نخورده به دختری سرزنده و گاه بامزه و شرور تبدیل شد.

فروزنده را تکذیب کنید

به گفته خودش در 18 سالگی مجبور به جراحی زیبایی شد و گفت: در سریال راه سوم در یکی از سکانس ها به یکباره حواسم پرت شد و صورتم به در خورد و بلافاصله متوجه شدم. به بیمارستان سجاد منتقل شد، ممکن بود حتی ضربه مغزی هم شده باشد!اما این آسیب دیدگی باعث شکستگی بینی او شد و متأسفانه ضربه سه نقطه ای دریافت کرد، به همین دلیل مجبور شدم بینی خود را جراحی کنم، زیرا اگر این کار انجام نمی شد. برای من اتفاق نمی افتد من هرگز چنین ریسک بزرگی نمی کردم.

چهره و شکل اصلی خودم را خیلی دوست داشتم و می خواستم با همان شکل و شمایلی که کارم را با آن شروع کردم ادامه دهم، اما اتفاق دیگری برایم افتاد و مسیرم تغییر کرد. برخلاف بسیاری از بازیگرانی که عمل های زیبایی خود را پنهان می کنند، این موضوع را از ابتدا و حتی دو سه روز بعد از ترخیص از بیمارستان با همان بینی باندپیچی و صورت ورم کرده در مطب یکی از او در رسانه ها مطرح کردم. در روزنامه ها ظاهر شد و مصاحبه مفصلی در این باره انجام داد.”

البته خیلی ها می گویند که فروزنده دو بار بینی خود را عمل کرده و حتی گونه هایش را برجسته کرده است، اما او به شدت این موضوع را تکذیب می کند: بعد از آن ماجرا دو بار دیگر بینی ام زخمی شد و حتی یک بار دیگر هم شکسته شد، اما این شاید نه. من هیچ ریسکی نکردم و حتی به بینی شکسته ام دست نزدم. اولین و آخرین جراحی من جراحی بود که در 18 سالگی انجام دادم و گونه هایم را بالا نیاوردم و لب هایم را تزریق نکردم. چون اکثر خانم های 50 تا 60 ساله این نوع جراحی را انجام می دهند اما من متولد 57 هستم و نیازی به این عمل ندارم.

شارارا رخام: به خاطر شباهتم به آنجلینا جولی ژل لب تزریق کردم

شارارا رخام، یکی از اولین بازیگرانی که ژل لب تزریق کرد، از این موضوع چندان خوشحال نیست. او می گوید: «این یک هوس یا یک نوع سلیقه شخصی بود. فکر می کنم باید کمی بیشتر فکر می کردم و بیشتر به آن فکر می کردم چون روی کارم تاثیر منفی داشت. مشخصا با چهره ای که داشتم یک سری نقش های تاریخی و پلیسی به من ندادند.»

شرا رحمان

او که مدتی است بدون ژل لب است، درباره دیگر عوارض این ژل ها می گوید: زمانی که ژل را به لب هایم تزریق کردم، مجبور شدم از مواد دائمی استفاده کنم زیرا ژل های موقت و شش ماهه در بازار وجود نداشت. اما این نوع ژل ها مورد تایید نظام پزشکی نیستند و هر چیزی که دائمی باشد برای بدن مضر است، بسیاری از افراد به ژل های دائمی حساسیت و آلرژی پیدا کردند و حتی نیمی از صورتشان برای همیشه کبود شد و زیبایی آنها از بین رفت. اما این ژل ها هیچ عارضه ای برای من نداشتند شاید اگر آبکش نمی کردم بعد از چند سال دچارش می شدم و صورتم نسبت به آن مواد واکنش و حساسیت نشان می داد و آزارم می داد. “

رخام در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارد برای دوتایی به نظر رسیدن به لب هایش تزریق کند یا خیر، می گوید: “حقیقت این است که آنجلینا جولی در آن زمان من را بسیار تحت تاثیر قرار داد. البته او به طور طبیعی این گونه است. اما بعد من می خواستم این کار را بکنم شاید اگر فکر می کردم این کار را نمی کردم اما از همه خانم های ایرانی می خواهم که این کار را نکنند و اگر می خواهید ژل تزریق کنید حداقل دنبال ژل های دائمی نباشید. به عنوان مثال، از ژل های موقتی استفاده کنید که دو یا سه ماه دوام می آورند و اثر آنها بعد از چند ماه از بین می رود. اما مواد دائمی خطرناک هستند و من آنها را به کسی توصیه نمی کنم. من هرگز این کار را نمی کنم.”

سایر بازیگرانی که تحت عمل جراحی زیبایی یا تزریق بوتاکس قرار گرفته اند.

در ادامه بازیگران دیگری هم بودند که پیگیر آنها شدیم تا انگیزه اصلی آنها از جراحی هایی که روی صورتشان انجام شده است را جویا شویم. بهنوش بختیاری یکی از کسانی است که بینی اش آشکارا عمل شده است. وقتی با او تماس گرفتیم، تماس ما را رد کرد.

آرام جعفری و بیتا بادران که از ناحیه بینی تحت عمل جراحی قرار گرفتند، علاقه ای به صحبت در این زمینه نداشتند، زیرا معتقدند زیباسازی صورت یک دغدغه و مشکل شخصی است و مربوط به فرد مورد نظر است.

آنا نعمتی و بهنوش بختیاری بارها از عمل بینی خود ابراز پشیمانی کرده اند و نعمتی این مطلب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بهنوش بختیاری

کتایون ریاحی و افسانا بایگان از دیگر بازیگران میانسالی هستند که سال ها پیش این کار را آغاز کردند. اما فردی مانند الناز شاکردوست انجام این کار را تکذیب کرده است که چندی پیش با انتشار یکی از همکلاسی های سابقش یکی از عکس های دانشجویی اش فاش شد.

افسانه باگان (2)

شیلا خداداد که قبل از ازدواج با دکتر فرزین سرکارات، بینی خود را توسط او عمل کرد و تا اواسط فیلمبرداری سریال قلب یخی برای رهایی از عوارض سن، سبک و طبیعی، از دست زدن مجدد به صورت خود خودداری کرد. بوتاکس انجام شد.

شیلا خداداد _ هنرمندان _ تابعیت دوگانه

نیکی کریمی و هانیه توسلی از دیگر بازیگرانی هستند که به دلیل جراحی بوتاکس یا لیفت صورت در مظان اتهام هستند.

نیکی کریمی

چند سال پیش مهناز افشار قبل از تغییر حرفه بازیگری، ژل لب تزریق کرد تا شباهت خود را به فائکه آتشین بیشتر کند که گویا این روزها دیگر طولانی شدن این کار را متوقف کرده و به چهره طبیعی خود بازگشته است.

مهناز افشار

بازیگران مرد ایرانی که تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته اند.

نیوشا دیغمی تحت عمل جراحی بینی، تزریق ژل، لیفت صورت و بوتاکس قرار می گیرد

نیوشا دیغمی

الهام حمیدی تزریق بوتاکس و لیفت صورت

الهام حمیدی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.