افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بازیکن سابق پرسپولیس در فیلم جدید رضا عطاران

  • کد خبر : 368983
بازیکن سابق پرسپولیس در فیلم جدید رضا عطاران

آفتاب نیوز: بهروز داری فر، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که به فوتبال سخت دوران بازیگری و علاقه زیادش به پیراهن پرسپولیس شهرت دارد، به زودی مقابل دوربین رضا عطاران قرار خواهد گرفت. بهروز دری فر پیش از این تجربه بازیگری و در سریال پژمان با بازی پژمان جمشیدی و به کارگردانی سروش صحت بازی […]

آفتاب نیوز:

بهروز داری فر، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که به فوتبال سخت دوران بازیگری و علاقه زیادش به پیراهن پرسپولیس شهرت دارد، به زودی مقابل دوربین رضا عطاران قرار خواهد گرفت.

بهروز دری فر پیش از این تجربه بازیگری و در سریال پژمان با بازی پژمان جمشیدی و به کارگردانی سروش صحت بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. دریفر در سریال پژمان نقش جمشیدی رقیب پژمان را بازی می کرد که می خواست به هر طریق ممکن او را حذف کند و حمید درخشان را متقاعد کند که او را به جای پژمان برای تیمش جذب کند.

در چند قسمت از سریال «پژمان» رقابت جمشیدی و فر بامزه برای رهبری با شکست مواجه شده بود و بر خلاف دیگر ستارگان فوتبال این سریال مانند علی سامره، محمد محمدی، آرش برهانی، خسرو حیدری و حسین ماهینی، رهبر نشان داد که اگر بخواهد و جدی‌تر دنبال کند می‌تواند اقدام کند، منشأ خود را دارد و با توجه به حضور موفق پژمان جمشیدی و مرحوم علی انصاریان در عرصه تصویر، احتمالاً به آن هم خواهد رسید. اما در سال های بعد با وجود پیش بینی ها و ظاهراً حتی دعوت به کار، بازیگری را دنبال نکرد. اما حالا اعلام کرده با رضا عطاران مذاکراتی داشته و در فیلم جدیدش بازی خواهد کرد.

همکاری دریفر با عطاران از این جهت حائز اهمیت است که در صورت استقبال مردم، احتمالا فصل جدیدی در زندگی دریفر رقم خواهد خورد و او با عزم راسخ تری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

موفقیت پژمان جمشیدی در سینما به قدری جذاب و چشمگیر بوده که حتی درفری که تقریبا همزمان با او حضور در مقابل دوربین را تجربه کرده بود، اما به دلایلی دنبال بازیگری نرفته بود، حالا مجبور است شانس شما را به عنوان بازیگر امتحان کند. یک بازیگر بازیگر

آیا عطاران موفق می شود فوتبالیستی چون سروش صحت و برادران قاسمخانی را به یک بازیگر موفق کمدی تبدیل کند؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.