افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بازیکنان تیم فوتبال ایران بعد از بازی با هنگ کنگ چه گفتند؟

  • کد خبر : 129508
بازیکنان تیم فوتبال ایران بعد از بازی با هنگ کنگ چه گفتند؟

تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ بعدازظهر پنجشنبه 4 آبان ماه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر صفر ایران به پایان رسید. در این دیدار سردار آزمون دو گل، مهدی طارمی و رامین رضاییان هر کدام یک گل برای ایران به ثمر […]

تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ بعدازظهر پنجشنبه 4 آبان ماه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر صفر ایران به پایان رسید. در این دیدار سردار آزمون دو گل، مهدی طارمی و رامین رضاییان هر کدام یک گل برای ایران به ثمر رساندند. در ادامه صحبت های چند ملی پوش پس از پایان مسابقه را می خوانید.

آزمون: بودن در کنار کریم باقری برای من افتخار است

سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از بازی هنگ کنگ گفت: بازی مقابل چنین تیم هایی بسیار سخت است. می دانستیم پیروز می شویم و این برد را به بازیکنان تبریک می گویم.

وی در خصوص تعداد گل هایی که در این دیدار زد و او را یک قدم به رکورد کریم باقری نزدیک کرد، گفت: حضور در کنار کریم باقری باعث افتخار است و امیدوارم تعداد گل های ملی من بیشتر از او نباشد. و علی دایی.”

طارمی: امیدوارم باز هم تاشکند را شکست دهیم

مهدی طارمی که در این دیدار موفق شد یکی از گل های این دیدار را به ثمر برساند، گفت: خدا را شکر پیروز میدان را ترک کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم که اگر از آنها به خوبی استفاده می کردیم، می توانستیم با یک گل بازی کنیم. نتیجه خوب.” تمام کردن

بازیکنان تیم فوتبال بعد از بازی با هنگ کنگ چه گفتند؟

وی در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل ازبکستان گفت: ازبک ها نشان داده اند که تیم بسیار خوبی دارند. در تورنمنت کافا که مقابل این تیم قرار گرفتیم، ما را اذیت کردند و امیدوارم بتوانیم دوباره در تاشکند پیروز شویم.

طارمی در خصوص نسل طلایی فوتبال ایران گفت: نمی توانم بگویم نسل طلایی فوتبال ایران کدام نسل است و مردم در این باره اظهار نظر کنند. تمام تلاشمان را می کنیم که قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم.

جهانبخش: باید ام آر آی بگیرم تا میزان مصدومیتم مشخص شود.

علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی که در دیدار مقابل هنگ کنگ مصدوم شد و نتوانست 90 دقیقه برای ایران بازی کند، در این باره گفت: این بازی اولین بازی رسمی ما با سرمربیگری امیر قلعه نویی و The Body The مربی بود. از ما خواست سخت بازی کنیم، بیایید شروع کنیم. متأسفانه مصدوم شدم و باید MRI انجام دهم تا میزان آسیب دیدگی مشخص شود.

وی ادامه داد: کادرفنی بازیکنان جوان خوبی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است، آنها استعداد خوبی دارند و می توانند به تیم ملی کمک کنند.

بازیکنان تیم فوتبال بعد از بازی با هنگ کنگ چه گفتند؟

ابراهیمی: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من افتخار است

امید ابراهیمی مسن ترین بازیکن تیم ملی افزود: به عنوان یک ملی پوش هر مسابقه برای من افتخار است. هر زمان که دعوت شده ام سعی کرده ام با افتخار در تیم ملی حضور داشته باشم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به تیم کمک کنم.

وی در خصوص بازی با تیم ملی ازبکستان گفت: این دیدار کاملا متفاوت است چرا که ازبکستان از نظر فیزیکی و فنی با هنگ کنگ قابل مقایسه نیست. مطمئنا در تاشکند بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم با پیروزی زمین را ترک کنیم./ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.