افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بازیکنان به دنبال مربی چهارم هستند / تیمی مثل استقلال ندیدم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 410587
بازیکنان به دنبال مربی چهارم هستند / تیمی مثل استقلال ندیدم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، پیتسو فصلی در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست 3-1 لاازول پوشیده شده است برابر با خیبر خرم آباد گفت: بعد از این اتفاق بد به عنوان مربی چه بگویم؟ تیمی که در زمین دیدم در بدترین شرایط روحی و روانی قرار دارد. تیمی مثل استقلال را در این سطح ندیده ام. […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیتسو فصلی در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست 3-1 لاازول پوشیده شده است برابر با خیبر خرم آباد گفت: بعد از این اتفاق بد به عنوان مربی چه بگویم؟ تیمی که در زمین دیدم در بدترین شرایط روحی و روانی قرار دارد. تیمی مثل استقلال را در این سطح ندیده ام.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال نمی دانند چه تیم بزرگی دارند هستند. به بازیکنان هم گفتم مربی اول رفت، دومی آمد و رفت و من مربی سوم هستم. مربی چهارم بیاید؟ من از این وضعیت خیلی ناراحتم. نمی خواهم بهانه بیاورم اما تاکتیک نداشتیم و عملکرد ضعیفی داشتم. یو خیر من می دانم بازیکنان استقلال چه می خواهند؟ شاید می خواهند هر روز مربی عوض کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال با تبریک به تیم خیبر گفت: خیلی خوب بودند، برنامه داشتند و تشنه پیروزی بودند. به تیم حریف تبریک می گویم. می تواند من می گویم که با شایستگی پیروز شد و پیروزی خوبی کسب کرد.

فصلی وی ادامه داد: استقلال در دیدار مقابل نصر سه گل زد و اینجا هم سه گل زد. این به چه معناست شاید این تیم برای برخی از بازیکنان عالی باشد. بازیکنان استقلال در سطح پایینی قرار داشتند و همه توپ ها را در اختیار رقیب قرار دادند.

وی ادامه داد: شرایط تیم من همین است که شما دیدید. خیر من می دانم کاری که باید انجام دهم باید تغییراتی ایجاد کنم، اما بازیکنانم همینطور هستند. باید صحبت کنم ببینم چی میشه قطعا تغییراتی خواهیم داشت، اما ابتدا به ذهن نیاز داریم. یو بازیکنان باید به من بگویند که آیا برای این لوگو می جنگند یا نه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.