افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
11

بازیکنان اروگوئه پس از حذف از WC Ref Into Tunnel را دنبال می کنند

  • کد خبر : 1939
بازیکنان اروگوئه پس از حذف از WC Ref Into Tunnel را دنبال می کنند

پس از اینکه اروگوئه به طرز تکان دهنده ای از مسابقات قطر به خانه فرستاده شد، صحنه زشتی در زمین رخ داد. بلافاصله پس از حذف دلخراش از جام جهانی 2022، تعداد انگشت شماری ازاروگوئهبازیکنان تیم داوری مسابقه را از زمین خارج کردند و وارد تونل شدند. اروگوئه علیرغم پیروزی 2–0 در آخرین بازی گروهی […]



پس از اینکه اروگوئه به طرز تکان دهنده ای از مسابقات قطر به خانه فرستاده شد، صحنه زشتی در زمین رخ داد.

بلافاصله پس از حذف دلخراش از جام جهانی 2022، تعداد انگشت شماری ازاروگوئهبازیکنان تیم داوری مسابقه را از زمین خارج کردند و وارد تونل شدند.

اروگوئه علیرغم پیروزی 2–0 در آخرین بازی گروهی روز جمعه مقابل غنا، به دلیل گل قهرمانانه در دقیقه 91 بازی دیگر گروه H توسط هوانگ هی چان از کره جنوبی، از جام جهانی خارج شد. این حیرت آور باعث شد کره جنوبی بر پرتغال قهرمان گروه پیروز شود و مهمتر از آن برتری گل های زده شده مقابل اروگوئه بود. با تساوی چهار امتیازی هر دو طرف، کره جنوبی به دور بعد صعود کرد در حالی که اروگوئه در حال آماده شدن بود.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان، ناامیدی روی نیمکت اروگوئه به وجود آمد. گروهی متشکل از حدود پنج بازیکن، از جمله کاپیتان ادینسون کاوانی و حداقل سه بازیکن تعویضی، مستقیماً به سمت داوران بازی رفتند.

پس از تبادل کلامی در زمین که منجر به حداقل یک کارت زرد برای اروگوئه شد، بازیکنان حاضر به تسلیم نشدند و به تعقیب مسئولان به سمت تونل ادامه دادند. بسیاری دیده شدند که در چهره خدمه داور فریاد می زدند و برخی تا آنجا پیش می رفتند که بازوی دانیل سیبرت، داور اصلی را بگیرند.

همه بازیکنان اروگوئه درگیر جنجال های پس از بازی نبودند. برخی دیگر پس از درک واقعیت حذف خود در سکوت حیرت زده در زمین نشستند.

پیش از این در بازی روز جمعه، اروگوئه موقعیت خوبی برای صعود از گروه H داشت، تا حد زیادی به لطف دوبل جورجیان د آراسکاتا. در همان زمان، کره جنوبی با پرتغال 1-1 مساوی شد، نتیجه ای که در آن زمان اروگوئه را به مرحله حذفی می برد.

با این حال، دیگو آلونسو، سرمربی اروگوئه، بسیاری از مهاجمان برتر تیم از جمله لوئیس سوارز، داروین نونیز و د آراسکاتا را در نیمه دوم حذف کرد. این تصمیم باعث شد تا اروگوئه برای گلزنی در نیمه دوم به سختی تلاش کند، به خصوص پس از گل معجزه آسای هوانگ برای کره جنوبی.

با بازگشت اروگوئه به خانه، کره جنوبی به مصاف برنده گروه G – برزیل یا سوئیس – در مرحله یک هشتم نهایی خواهد رفت.

  • فوتبال بیشتر:بازیکنان هلند قبل از بازی آمریکا علائم آنفولانزا دارند
  • برنده دیرهنگام کره جنوبی مقابل پرتغال اروگوئه را از جام جهانی حذف کرد
  • USMNT ‘Hopeful’ Pulisic شنبه مقابل هلند بازی خواهد کرد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.