افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

بازیکنانم جان دادند/ کار ما بازی مرگ و زندگی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 138659
بازیکنانم جان دادند/ کار ما بازی مرگ و زندگی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و نصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال برد بودند. دقایق بازی زیادی در اختیار داشتیم و توانستیم روی دروازه […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و نصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال برد بودند. دقایق بازی زیادی در اختیار داشتیم و توانستیم روی دروازه النصر موقعیت هایی ایجاد کنیم. فکر می کنم در پاس های آخر و سپس در شکل گیری خط حمله مشکل داشتیم.

سرمربی پرسپولیس عملکرد بازیکنانش و النصر را برجسته کرد: در هر صورت مقابل یک تیم واقعا حرفه ای. آه تو و بازی قدرتمندی انجام دادیم. همه تیم ها مقابل النصر حتی اگر 10 تا باشند هيچ كس آنها هم دچار مشکل هستند. در هر صورت شجاع بازی کنید. آه تو ما آن را از تیمم دیدیم. از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی با اشاره به مشکلات تدارکاتی قرمزها در راه ریاض تصریح کرد: با سختی وارد ریاض شدیم و شرایط پشتیبانی خوبی نداشتیم اما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. تعویض های خود را به دلیل مصدومیت انجام دادیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و انرژی خوبی در زمین داشتند.

یحیی ادامه داد: جا دارد از میزبانی النصر تشکر کنم. در هر صورت در مقابل یک تیم حرفه ای. آه تو ما با ستاره های بزرگ دنیا بازی می کنیم. آنها بازیکنان معمولی نبودند. ما می توانستیم برنده شویم و پرس را خوب انجام دادیم، اما فکر می کنم پاس نهایی را در جایی که می توانستیم انجام ندادیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: تساوی در ورزشگاه نصر ارزشمند است. باید مقابل الدیل آماده شویم. ما فقط یک راه برای صعود داریم و آن هم بردن این تیم است.

وی درباره شانس صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023 یادآور شد: همه می دانیم چه بر سر تیم آمده است. از هم اکنون باید تیم را برای بازی بعدی آماده کنیم. بازیکنان ما همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا به تیم خوب برسند. ما نمی توانیم به راحتی از نام بازیکنانمان بگذریم. آنها با تمام وجود دارند کار می کنند، چیزی که بسیار مهم است تمرکز روی تیم و کار روی خودمان است تا بتوانیم از گروه صعود کنیم.

گل محمدی درباره مصدومیت سرلک و عالیشاه گفت: باید شرایط میلاد سرلک و امید عالیشاه بررسی شود تا ببینیم می توانند بازی کنند یا خیر. دیدار مقابل الدیل مسابقه مرگ و زندگی است و مهم ترین بازی سال برای ماست.

وی ادامه داد: اولین سالی است که چنین شرایطی برای تیم های دوم در نظر گرفته می شود. رقابت بین تیم ها بسیار مساوی است و تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم کسب سه امتیاز است. مطمئنم با حضور هواداران که نقطه قوت اصلی تیم ماست، بازی های خوبی انجام خواهیم داد. با این حال الدیل تیم بسیار خوبی است و با تغییراتی که در کادرفنی انجام شده نتایج فزاینده ای کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.