افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بازگشت 4 میلیارد دلاری شرکت جنسیس آغاز شد. آیا پاییز جدیدی در راه است؟

  • کد خبر : 313129
بازگشت 4 میلیارد دلاری شرکت جنسیس آغاز شد.  آیا پاییز جدیدی در راه است؟

براساس گزارش های بازار، جنسیس پس از تکمیل فرآیند بازسازی خود، توزیع تقریباً 4 میلیارد دلار دارایی را آغاز کرده است. طبق این برنامه، طلبکارانی که نیاز به دریافت بیت کوین دارند، 51.28 درصد از مطالبات خود را در قالب بیت کوین دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، طلبکارانی که نیاز به دریافت اتریوم دارند، […]

براساس گزارش های بازار، جنسیس پس از تکمیل فرآیند بازسازی خود، توزیع تقریباً 4 میلیارد دلار دارایی را آغاز کرده است.

طبق این برنامه، طلبکارانی که نیاز به دریافت بیت کوین دارند، 51.28 درصد از مطالبات خود را در قالب بیت کوین دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، طلبکارانی که نیاز به دریافت اتریوم دارند، 65.87 درصد از تقاضای خود را در اتریوم دریافت می کنند.

علاوه بر این، اکثر دارندگان آلتکوین 87.65 درصد از دارایی های خود را دریافت می کنند. البته سولانا یکی از بزرگترین استثناهای این بند است. طلبکارانی که سولانا داشته اند 29.58 درصد از بدهی خود را به صورت SOL دریافت خواهند کرد. طلبکارانی که تقاضای استیبل کوین یا پول نقد کرده اند، 100 درصد دارایی خود را به دلار آمریکا دریافت خواهند کرد.

آرکام در پستی در توییتر از انتقال 1.1 میلیارد دلار بیت کوین و 521 میلیون دلار در اتریوم از طریق کیف پول های منتسب به جنسیس خبر داد.

انتقال 1.5 میلیون دلار بیت کوین و اتریوم توسط شرکت جنسیس

علاوه بر این، یک صندوق حقوقی به ارزش 70 میلیون دلار برای طلبکارانی که به دنبال پیگیری اقدامات قانونی و پرونده‌هایی علیه جنسیس هستند ایجاد شده است. به عنوان مثال، این شرکت در یک پرونده حقوقی جداگانه با شرکت مادر خود، گروه ارز دیجیتال (DCG) درگیر است.

پیامدهای فروپاشی بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022

جنسیس به عنوان پروتکل وام دهی در سال 2022 تاسیس شد و یکی از فعالیت های این شرکت تامین سرمایه از بورس جمنا و اعطای وام به شرکت هایی مانند Three Arrows Capital بود.

سقوط سرمایه سه پیکان اختلافات زیادی را بین موسسان جمنای و مدیرعامل گروه ارز دیجیتال ایجاد کرد. بنیانگذاران جمنای بارها مدیرعامل گروه ارزهای دیجیتال را به کلاهبرداری و بی کفایتی در مدیریت این شرکت متهم کرده اند. شایان ذکر است که DCG شرکت مادر شرکت هایی مانند Grayscale، Foundry، Luno و Genesis است.

علاوه بر این، جنسیس اخیراً در مورد فروش اوراق بهادار ثبت نشده در برنامه Gemini Earn به تسویه حساب 21 میلیون دلاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار رسیده است.

به دنبال این توافق، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اعلام کرد که تمامی پلتفرم های ارائه دهنده وام و سایر خدمات ارز دیجیتال باید با قوانین موجود اوراق بهادار مطابقت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.