افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

بازگشت کلاه سفیدهای سیاه به سوریه/ برنامه ناتو برای ادلب چیست؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381916
بازگشت کلاه سفیدهای سیاه به سوریه/ برنامه ناتو برای ادلب چیست؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سرویس های امنیتی غرب و اوکراین برای استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه آماده می شوند. در این بیانیه آمده است: «نیروهای ویژه ناتو و اوکراین در حال آماده شدن برای استفاده از سلاح […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سرویس های امنیتی غرب و اوکراین برای استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه آماده می شوند.

در این بیانیه آمده است: «نیروهای ویژه ناتو و اوکراین در حال آماده شدن برای استفاده از سلاح شیمیایی در شمال استان ادلب سوریه هستند. برنامه آنها این است که ارتش سوریه و واحد نظامی روسیه در جمهوری عربی سوریه را به سازماندهی استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کنند. سپس کمپینی برای بی اعتبار کردن دمشق و مسکو در مقابل سازمان ملل و سازمان منع سلاح های شیمیایی به راه انداخت.

به همین منظور سازمان مردم نهاد معروفی چون «کلاه سفیدها» برای استفاده در خاک سوریه که به انجام کارهای کثیف برای اطلاعات انگلیس معروف هستند. فعالان این سازمان از عواقب ادعایی این حادثه فیلمبرداری کرده و درخواست مشابهی را از سازمان های بین المللی خواهند داشت. بین المللی و آنها همچنین شهادت های ادعایی غیرنظامیان را ارسال خواهند کرد و سوریه و روسیه را مسئول آنچه اتفاق افتاده می دانند.

سرویس اطلاعاتی روسیه اعلام کرد که طرح ناتو-اوکراین شامل انداختن یک کانتینر کلر با استفاده از یک هواپیماهای بدون سرنشین در جریان حملات نیروهای مسلح سوریه و روسیه به مواضع گروه های تروریستی در منطقه ادلب، تنش بین شبه نظامیان کاهش یافته است. مناطق شرقی شهر ادلب محتمل ترین مکان برای این عملیات در نظر گرفته شده است.

250 افسر اوکراینی برای آموزش هواپیماهای بدون سرنشین وارد ادلب سوریه شدند

در پایان ماه سپتامبر یک منبع آگاه در سوریه در گفت و گو با خبرگزاری «اسپوتنیک» از اعزام حدود 250 کارشناس نظامی اوکراینی برای آموزش عناصر این گروه تروریستی خبر داد. تحریر الشامآنها وارد استان ادلب در شمال سوریه شدند.

وی در این زمینه توضیح داد: اطلاعات تایید شده حاکی از آن است که تعداد کارشناسان و مربیان نظامی اوکراینی وارد ادلب به 250 نفر رسیده است که هم اکنون در کارگاه ها و مراکز تولیدی مختلف مشغول آموزش تولید پهپادهای بدون سرنشین هستند. در شهر ادلب و اطراف آن پل خالی منتقل شده اند

یک منبع آگاه اسپوتنیک در ادامه افزود: «ارتش اوکراین در حال آموزش شبه نظامیان وابسته به حزب اسلامی ترکستان تحت فرماندهی تحریریه است. دمشق است به محرمانه بودن استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و افزایش فناوری ها و توانایی افزایش سرعت، تصویربرداری و راهنمایی. هواپیماهای بدون سرنشین توسعه دهد

این منبع آگاه سوری مدعی شد که “تروریست ها”هیئت نمایندگی تحریر الشام تجهیزات لازم برای مونتاژ هواپیماهای بدون سرنشین وی افزود: بیش از 250 پهپاد توسط ارتش اوکراین به سوریه منتقل شده است که از طریق دریا در قالب کالاهای غیرنظامی ارزان قیمت و قطعات یدکی به ادلب سوریه منتقل شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.