افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

بازگشت پرسپولیس بعد از ایست قلبی/ یک مدافع به فریاد گل محمدی رسید – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161606
بازگشت پرسپولیس بعد از ایست قلبی/ یک مدافع به فریاد گل محمدی رسید – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر یکشنبه امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که یکی از آنها به سود پرسپولیس به پایان رسید. هر دو گل پرسپولیس را گئورگی گلسیانی و تک گل شمس آذر را حسین گودرزی به […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر یکشنبه امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که یکی از آنها به سود پرسپولیس به پایان رسید. هر دو گل پرسپولیس را گئورگی گلسیانی و تک گل شمس آذر را حسین گودرزی به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس.

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (شهاب زاهدی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی (وحدت حنان اف)، سعید صادقی (مهد محمدی احمدی) و گئورگی گلسیانی در نیمه اول این دیدار بازیکنان پرسپولیس را تشکیل دادند.

تصنیف شمس آذر

علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومان ربیع زاده، صادق البوصابیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی (عرشیا سرآبادانی)، محمدرضا رضایی (محمد پاپی)، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر عربی و عیسی مرادی (رحمان جفاری) نیز 1 هستند. بازیکنان شمس آذر بودند.

شوت های از دست رفته توسط بازیکنان در ابتدای بازی.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه دوم ضربه عیسی مرادی توسط علیرضا بیرانوند به خوبی مهار شد. بازیکنان پرسپولیس در ادامه به سمت دروازه شمس آذر دویدند و ضربه میلاد سرلک در دقیقه 10 از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 18 بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه شمس آذر حمله کردند و ضربه سعید صادقی از پشت محوطه را به خوبی جعفرپور مهار کرد. در دقیقه 24 امید عالیشاه توپ را به مهدی ترابی رساند و او نیز توپ را به نبیل باهویی رساند اما ضربه این بازیکن به دروازه شمس آذر نرسید.

در دقیقه 30 ارسال سروش رفیعی پس از ضربه ایستگاهی به سر جورجی گلسیانی رسید اما او نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

گلسیانی در آخرین لحظات نیمه اول به گل رسید

در دقیقه دوم وقت اضافه قرمزپوشان گل برتری را از طریق گلسیانی به ثمر رساندند، بازیکنان و کادر فنی شمس آذر معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور نمی کند اما تصاویر تلویزیونی نشان می داد که توپ کاملا دفع شده است. بدین ترتیب سرخ پوستان نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندند.

اولین حمله و اولین پنالتی

در ابتدای نیمه دوم شاگردان شمس آذر ضد حمله ای را به سمت دروازه پرسپولیس آماده کردند و در شلوغی محوطه پرسپولیس ضربه شمس آذر به علی نعمتی برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد. پشت توپ پوریا سرآبادانی بود که ضربه او را علیرضا بیرانوند مهار کرد اما حسین گودرزی پس از ریباند توانست توپ را به گل تبدیل کند تا خیلی زود دروازه گهر به بازی برگشت و نتیجه به تساوی کشیده شود.

فرصت سوزی ترابی در تک به تک

پرسپولیسی ها پس از دریافت گل تساوی یک فاز تهاجمی را آغاز کردند و در یکی از این موقعیت ها امید عالیشاه با پرتاب دست بسیار خوب علیرضا بیرانوند صاحب توپ شد و توپ را به ترابی داد اما این بازیکن دست به دست شد. . در بازی با دروازه بان شمس آذر نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

تکمیل شب تلخ نعمتی با اخراج مقابل شمس آذر

علی نعمتی که در پنالتی شمس آذر از داور مسابقه کارت زرد گرفت، در دقیقه 62 به دلیل خطا روی بازیکن شمس کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره به کار خود ادامه دهد. از 30 دقیقه

فرصت هایی که یکی پس از دیگری هدر می رفت

در دقیقه 72 بازیکنان پرسپولیس پس از ربودن دانیال اسماعیلی فر توپ را در اختیار گرفتند و پاس او به نبیل باهویی رسید اما ضربه او قدرت کافی نداشت و به راحتی توسط شمس آذر دروازه بان مهار شد. پس از این موقعیت، پرسپولیس صاحب موقعیت دیگری شد و مهدی ترابی از پشت محوطه شوت کرد اما با واکنش جعفرپور توپ به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به سمت دروازه شمس آذر نداشت.

دبل گلسیانی در شبی که خط حمله پرسپولیس فروغی را در اختیار نداشت

پرسپولیسی ها در دقیقه 80 حمله دیگری را به سمت دروازه شمس آذر تدارک دیدند. با خطای نبیل بهویی مدافع شمس آذر، داور برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد.

پرسپولیس با این برد 25 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و شمس آذر با 17 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.