افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بازگشت ملوان به جاده/ بحران شمس آذر با ثبت ناکامی سوم

  • کد خبر : 369824
بازگشت ملوان به جاده/ بحران شمس آذر با ثبت ناکامی سوم

آفتاب نیوز: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاهی جام خلیج فارس در ورزشگاه زنده سیروس به مصاف هم رفتند. این در حالی است که حسن اکرمی با کمک رحیم حاجی پور و وحید سیفی در شرایطی قضاوت این دیدار را […]

آفتاب نیوز:

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاهی جام خلیج فارس در ورزشگاه زنده سیروس به مصاف هم رفتند.

این در حالی است که حسن اکرمی با کمک رحیم حاجی پور و وحید سیفی در شرایطی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که ملوان با توجه به شکست هفته گذشته مقابل سپاهان به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی در این دیدار خانگی بود. از سوی دیگر شمس آذر که فصل جدید را به شکل غیرمنتظره ای با دو تساوی و دو شکست آغاز کرده بود برای فرار از بحران تلاش می کرد.

بازی در حالی آغاز شد که ملان در فکر مرگ یکی از هوادارانش در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان با لباس مشکی به میدان رفت.

این ملوان از همان دقایق ابتدایی مسابقه، برترین پاروزن ورزشگاه سیروس بود. در دقیقه 18 محمدرضا رضایی با یک ضربه دیدنی دروازه شمس آذر را باز کرد تا انزلیچی ها در خانه شمس آذر را یک بر صفر شکست دهند.

در ادامه شاگردان مازیار زارع بودند که برتری نشان دادند و در دقیقه 28 این رضایی بود که 2 گل برای خود و ملوان به ثمر رساند تا کار شمسساز برای جبران سخت شود. نیمه اول با برتری 2-0 ملوان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، مرگ یکی از هواداران ملوان باعث شد که این مسابقه پس از رسیدگی به وضعیت این هوادار آغاز شود و او به بیمارستان منتقل شود، بنابراین حادثه تلخ هفته گذشته در ورزشگاه فولاد شهر تکرار نشد.

در نیمه دوم این ملوان بود که روند بازی را کنترل کرد و شاگردان سعید زچییی نتوانستند روی قوهای سفید فشار بیاورند. در این نیمه با وجود حملات ملوان، توپی از خط دروازه عبور نکرد و در نهایت ملوان با نتیجه دو بر صفر شمس آذر را شکست داد تا به میدان بازگردد.

ملوان با این پیروزی 10 امتیازی شد و دوم شد. شمس آذر با اضافه کردن سومین شکست متوالی در 5 بازی اخیر، تنها با 2 امتیاز در رده پانزدهم و یک امتیاز از انتهای جدول قرار دارد.

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، امید نورافکن، نیما عذیری، یونس اکبرپور، سامان تورانیان، سجاد بازگیر، رضا جعفری و رضا قندی پور

مربی: مازیار زارع

ترکیب اصلی شمس آذر:

محمدامین رضایی، هومان ربیع زاده، ایمان اکبری، صادق آلبوصابیح، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، رفیعی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، خشایار زبرجد و علی وزیری پناه.

مربی: سعید زهی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.