افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بازگشت قدرتمند پرسپولیس به لیگ؛ قرمزها استقلال را به دست آوردند.

  • کد خبر : 369930
بازگشت قدرتمند پرسپولیس به لیگ؛ قرمزها استقلال را به دست آوردند.

آفتاب نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهراده به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک رفت. تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازی کمتر و 5 امتیاز در رده ششم قرار دارد و ایرالکو با 3 تساوی و 1 باخت و 3 امتیاز در […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهراده به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازی کمتر و 5 امتیاز در رده ششم قرار دارد و ایرالکو با 3 تساوی و 1 باخت و 3 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

قرمزهای پایتخت تاکنون 10 بار به مصاف آلومینیوم اراک رفته اند که حاصل آن 4 برد، 2 تساوی و 4 باخت بوده است. نکته جالب در مورد تقابل این دو تیم این است که در 3 سال گذشته هیچ تیمی به اندازه ایرالکو موفق به شکست شیاطین سرخ نشده است و حداقل این تیم در هر فصل یک بار مدافع عنوان قهرمانی را شکست داده است. پرسپولیس در 3 دور آخر جام حذفی 2 بار جام حذفی را از دست داد و در هر دو دور این آلومینیوم اراک بود که در این رقابت ها قرمزها را شکست داد.

لحظات حساس بازی.

دقیقه 3: داور یک ضربه پنالتی را به سود قرمزها اعلام کرد و محمدحسین کنعانی زادگان موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه 26: ضربه دیدنی مسعود ریگی را محمد خلیفه با نوک انگشت مهار کرد و مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 27: ضربه سر علی علیپور می خواست دروازه ایرالکو را باز کند که خلیفه دوباره آن را مهار کرد. در پایان نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید.

از ابتدای نیمه دوم تا دقیقه 60 بازی، هر دو تیم موقعیت های نیمه ای ایجاد کردند اما شاگردان گاریدو همچنان برتری داشتند.

در دقیقه 68 این دیدار علی علیپور موفق شد با یک بازی تماشایی انفرادی گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه ایرالکو کند.

در دقیقه 72 وحید امیری موفق شد برای سومین بار دروازه آلومینیوم را باز کند اما کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد.

تیم داوری

داور VAR: کوپال ناظمی / دستیار: سعید رحیمی مقدم

استاد راهنما: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب اولیه دو تیم.

پرسپولیس تهران:

الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمد خدابندلو، وحید امیری، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و علی علیپور.

مربی: خوان کارلوس گاریدو

آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان، میلاد بدراق، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گدرزی

مربی: مجتبی حسینی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.