افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

بازگشت علیپور به پرسپولیس احتمالا منتفی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 190848
بازگشت علیپور به پرسپولیس احتمالا منتفی است – پرسپولیس نیوز

اگرچه باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد جذب علی علیپور را داشت اما به نظر می رسد این انتقال رد شده است. پس از چراغ سبز آقای گل سابق قرمزها به معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و انتشار استوری های اینستاگرامی که در آن از تمایل خود برای بازگشت خبر داده بود، هفته گذشته […]

اگرچه باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد جذب علی علیپور را داشت اما به نظر می رسد این انتقال رد شده است.

پس از چراغ سبز آقای گل سابق قرمزها به معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و انتشار استوری های اینستاگرامی که در آن از تمایل خود برای بازگشت خبر داده بود، هفته گذشته باشگاه پرسپولیس نامه ای به جویا ویسنته ارسال کرد. باشگاه برای انتقال علی علیپور برای اطلاع از شرایط انتقال او.

باشگاه پرتغالی به نامه پرسپولیس پاسخی نداد اما به علیپور اعلام کرد که اگر قصد رفتن به تیم دیگری را دارد باید دو سال دیگر قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی برود اما از آنجایی که جذب لژیونر به صورت قرضی ممنوع است. در فوتبال ایران ، به نظر می رسد که این انتقال لغو شده است.

قرارداد علیپور با ژیل ویسنته در پایان این فصل به پایان می رسد و به نظر می رسید اگر باشگاه پرتغالی با انتقال او موافقت کند، با توجه به مدت کوتاه باقی مانده از قراردادش، مبلغ رضایت نامه این بازیکن منطقی و قابل قبول باشد و این انتقال. اتفاق می افتاد اما با سنگی که ژیل ویسنته مقابل علیپور گذاشت، به نظر می رسد این انتقال منفی بوده است.

باید دید پس از شرایط سختی که با انتقال جواد آقایی پور و سپس علی علیپور ایجاد شد، باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال گزینه دیگری در خط حمله خواهد بود و یا اینکه جذب بازیکنان در این منطقه را محدود کرده و به کار خود ادامه خواهد داد. با مهاجمان فعلی

گفتنی است در صورت آمدن علیپور به پرسپولیس، نبیل بهویی به دلیل لیست کامل بازیکنان خارجی این باشگاه باید از لیست خارج می شد اما به نظر می رسد در صورت منتفی شدن کامل بحث جذب علیپور، بهویی نیز در این تیم باقی خواهد ماند. پرسپولیس . .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)