افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بازگشت طارمی به ترکیب + تاریخ و ساعت بازی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر : 406846
بازگشت طارمی به ترکیب + تاریخ و ساعت بازی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش رکنا، در برد سخت این هفته 1-0 سری آ در رم، بی مهدی طارمی این مسابقه نیامد اما گفته می شود این مهاجم ایرانی امشب دوباره در ترکیب اینترمیلان فیکس خواهد بود. این دیدار از ساعت 22:30 آغاز می شود. این اولین دیدار دو تیم است، اما سوئیس در 2 دیدار خود مغلوب […]

به گزارش رکنا، در برد سخت این هفته 1-0 سری آ در رم، بی مهدی طارمی این مسابقه نیامد اما گفته می شود این مهاجم ایرانی امشب دوباره در ترکیب اینترمیلان فیکس خواهد بود. این دیدار از ساعت 22:30 آغاز می شود.

این اولین دیدار دو تیم است، اما سوئیس در 2 دیدار خود مغلوب تیم های ایتالیا نشده است. در سال 2018 آنها یووه را 2-1 شکست دادند و در سال 2021 با آتالانتا 3-3 مساوی کردند.

اینتر از سپتامبر 1997 که نوشاتل زاماکس را 2-0 با گل های موریرو و گانز شکست داد، در رقابت های بزرگ اروپایی با یک تیم سوئیسی روبرو نشده است.

یانگ بویز در 3 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است و می تواند 4 بازی متوالی را برای اولین بار در تاریخ خود ببازد.

اینتر در 3 بازی اخیر خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است (2 شکست و 1 تساوی) و آخرین بار در نوامبر 2019 (4 شکست) دوره طولانی تری در این رقابت ها دوام آورده است. آنها در هفته اول فصل مقابل منچسترسیتی به تساوی بدون گل دست یافتند.

خط دفاعی اینتر در این فصل آسیب پذیر است و یکی از دلایل آن ممکن است مصدومیت آچربی باشد. اما تیم تحت هدایت اینزاگی در اروپا گل های کمی می زند. از اولین فصل اینترناسیونال در لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر سیمونه اینزاگی در فصل 2021-22، آنها بیش از هر تیم دیگری دروازه خود را بسته نگه داشته اند (17) و در هر 4 بازی اخیر گلی دریافت نکرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.