افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بازگشت سرمربی تیم بسکتبال یونان به ایران – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 378610

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سوتیریس مانولوپولوس که پس از برگزاری اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران را ترک کرد، چهارشنبه گذشته به ایران بازگشت تا طبق توافقات انجام شده روند همکاری با فدراسیون بسکتبال را ادامه دهد با فدراسیون این مربی یونانی که از مرداد سال گذشته تا اسفند 1404 مدیریت تیم […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سوتیریس مانولوپولوس که پس از برگزاری اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران را ترک کرد، چهارشنبه گذشته به ایران بازگشت تا طبق توافقات انجام شده روند همکاری با فدراسیون بسکتبال را ادامه دهد با فدراسیون

این مربی یونانی که از مرداد سال گذشته تا اسفند 1404 مدیریت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، در اولین سفر خود به ایران با هدف نهایی شدن مذاکرات و بستن قرارداد، اولین اردوی تیم ملی را برگزار کرد. این اردو از 8 مرداد آغاز و به مدت یک هفته ادامه داشت.

مانولوپولوس در ادامه ایران را ترک کرد اما دوباره به کشورمان بازگشت تا برنامه های آماده سازی تیم ملی بسکتبال را بر اساس عملکرد بازیکنان لیگ برتری دنبال کند.

با توجه به توافقات صورت گرفته بین فدراسیون بسکتبال و سرمربی تیم ملی یونان، تصمیم بر این شد که تمرکز تیم ملی سه عامل را در نظر بگیرد: آخرین لیست بلند بالای تیم ملی، بازیکنان کلیدی فصل گذشته لیگ برتر (بر اساس آمار رسمی) و عملکرد بازیکنان در فصل جدید. انجام شد و در لیگ برتر پیگیری شد.

اولین اردوی تیم ملی بسکتبال که 29 بازیکن به آن دعوت شده بودند با در نظر گرفتن دو عامل اصلی آخرین لیست بلندبالای تیم ملی و بازیکنان شاخص فصل گذشته لیگ برتر برگزار شد. مانولوپولوس حالا باید فصل جدید لیگ برتر را که از 12 اکتبر آغاز می شود دنبال کند تا با ارزیابی خود از عملکرد بازیکنان در این رقابت ها، مرحله تمرکز جدید تیم ملی را تشکیل دهد.

او برای این کار بار دیگر به ایران سفر کرد و تا زمان تشکیل تیم ملی جدید در کشورمان خواهد ماند.

تیم بسکتبال ایران باید در جام ملت های آسیا 2025 که تابستان آینده در عربستان برگزار می شود، شرکت کند. پنجره های انتخابی این مسابقات که از اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، با برگزاری دومین نشست پنجره در آذرماه ادامه خواهد داشت.

تیم بسکتبال ایران در گروه E مقدماتی جام ملت های آسیا با قزاقستان، قطر و هند همگروه است. تیم ایران در اسفندماه سال گذشته در دیدارهایی که به میزبانی تهران و دهلی نو در مقابل قطر و هند برگزار شد، پیروز شد.

در چارچوب دومین پنجره انتخابی جام ملت های آسیا، تیم بسکتبال 2 آذر در تهران به مصاف قزاقستان و 5 آذر در دوحه با تیم قطر می رود.

مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در ماه مارس با دیدارهایی در پنجره سوم پیگیری می شود. در این پنجره تیم ملی بسکتبال ایران روز 12 اسفند در تهران به مصاف هند می رود و سپس برای بازی برگشت مقابل قزاقستان که 15 اسفند در آستانه برگزار می شود، آماده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.