افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

بازگشت سرمایه گذاران خرد به بازار؛ افزایش بیت کوین نزدیک است؟

  • کد خبر : 380130
بازگشت سرمایه گذاران خرد به بازار؛ افزایش بیت کوین نزدیک است؟

پس از ماه‌ها غیبت سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی در بازار بیت‌کوین، داده‌های جدید نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال دوباره در بین آنها محبوبیت پیدا می‌کند. با توجه به blockchain homeland، داده های به اشتراک گذاشته شده توسط حساب توییتر بیت کوین دیتا21 آنها نشان می دهند که برنامه تلفن همراه صرافی Coinbase در این ماه یک […]

پس از ماه‌ها غیبت سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی در بازار بیت‌کوین، داده‌های جدید نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال دوباره در بین آنها محبوبیت پیدا می‌کند.

با توجه به blockchain homeland، داده های به اشتراک گذاشته شده توسط حساب توییتر بیت کوین دیتا21 آنها نشان می دهند که برنامه تلفن همراه صرافی Coinbase در این ماه یک بار دیگر به در مجموع 400 برنامه از اپ استور دانلود شده است بازگشته است؛ رویدادی که از بازگشت علاقه سرمایه گذاران خرد به بازار کریپتو خبر می دهد.

افزایش دانلود اپلیکیشن تبادل کوین بیس؛ آیا بازار خرسی تمام شده است؟

طی 6 ماه گذشته، پس از اینکه بیت کوین در ماه مارس به رکورد بالایی رسید، سرمایه گذاران کوچک و متوسط ​​از بازار کریپتو فاصله گرفتند. با این حال، تعداد دانلودهای اپلیکیشن تبادل کوین بیس نشان می دهد که جریان در حال تغییر است.

نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط حساب توییتر Bitcoindata21 نشان می دهد که برنامه تبادل Coinbase پس از خارج شدن از لیست 500 برنامه برتر در این ماه به لیست بازگشته است. اتفاقی که حکایت از افزایش مجدد محبوبیت این اپلیکیشن و تقاضا برای خرید ارزهای دیجیتال در صرافی کوین بیس دارد.

با توجه به این نمودار، بین تعداد دانلود اپلیکیشن کوین بیس و قیمت بیت کوین رابطه معناداری وجود دارد به طوری که در زمان بازارهای صعودی، این اپلیکیشن یک کل است 175 برنامه برتر وارد شده و در زمان نزولی رتبه بندی آن از ۵۰۰ عبور می کند

Bitcoindata21 در این رابطه می گوید:

به عبارت دیگر، زمانی که قیمت بیت کوین به بالاترین حد قبلی خود نزدیک شد (نوامبر 2020 و اوج 20000 دلار یا مارس 2024 و اوج 69000 تا 74000 دلار)، افراد بیشتری شروع به دانلود اپلیکیشن کردند.

نمودار تعداد دانلود اپلیکیشن کوین بیس – منبع: Bitcoindata21/X
نمودار تعداد دانلود اپلیکیشن کوین بیس – منبع: Bitcoindata21/X

از زمان خروج اپلیکیشن کوین بیس از لیست 500 اپلیکیشن برتر این ماه، محبوبیت این اپلیکیشن دوباره افزایش یافته به طوری که دیروز به رتبه 385 رسید.

توییت زیر است:

از همه مهمتر این اپلیکیشن در دسامبر ۲۰۱۷، آوریل و نوامبر ۲۰۲۱ به رتبه اول اپلیکیشن های اپ استور رسیده است.

این افزایش محبوبیت در حالی اتفاق می افتد که Coinbase Bitcoin Premium Index (بیت کوین کوین بیس پرمیوم) که تفاوت قیمت بیت کوین در این پلتفرم و صرافی بایننس را در هفته گذشته اندازه گیری می کند محدوده مثبت بازگشته است این نشان می دهد که در حال حاضر تقاضا برای خرید بیت کوین در صرافی کوین بیس بیشتر از بایننس است.

هنوز راه زیادی برای شکستن رکورد بیت کوین وجود دارد!

در همین حال، شرکت تحقیقاتی Santiment معتقد است که با وجود این واقعیت که قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود است ۱۰٪ با شکستن رکورد این ارز دیجیتال فاصله زیادی دارد فاصله بگیریم

به گزارش Sentiment، نظرات مثبت منتشر شده در شبکه های اجتماعی مرتبط با بیت کوین در حال حاضر در این مورد است بالاترین سطح آن در سال جاری است رسیده است

احساسات در این زمینه می گوید:

اگر منتظر شکستن رکورد بیت کوین هستید، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر منتظر بمانید تا انتظارات سرمایه گذاران به تعادل برسد… در حال حاضر 1.8 پست صعودی بیت کوین برای هر پست نزولی وجود دارد. در گذشته، بازار بارها نشان داده که همیشه در جهت مخالف انتظارات حرکت می کند.

فعالیت های مرتبط با بیت کوین در شبکه های اجتماعی - منبع: Santiment/Xفعالیت های مرتبط با بیت کوین در شبکه های اجتماعی - منبع: Santiment/X
فعالیت های مرتبط با بیت کوین در شبکه های اجتماعی – منبع: Santiment/X

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد بیت کوین 65772 دلار معامله می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-29 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.