افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

بازگشت زهرا قنبری به میدان سبز

  • کد خبر : 412553
بازگشت زهرا قنبری به میدان سبز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاتون بام بدون شک مشهورترین تیم فوتبال بانوان ایران است. تیمی که نرم به نظر می رسد باید خود را برای رقابت با تیم های مطرحی مانند پرسپولیس و استقلال در سال های آینده آماده کند. البته خاتون در طول 16 دوره لیگ برتر فوتبال بانوان عملکرد شگفت انگیزی داشته و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاتون بام بدون شک مشهورترین تیم فوتبال بانوان ایران است. تیمی که نرم به نظر می رسد باید خود را برای رقابت با تیم های مطرحی مانند پرسپولیس و استقلال در سال های آینده آماده کند. البته خاتون در طول 16 دوره لیگ برتر فوتبال بانوان عملکرد شگفت انگیزی داشته و 10 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده است و آخرین دستاورد خاتون، رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا است که اتفاقی بی سابقه در تاریخ است فوتبال بانوان ایران. (در سطح باشگاهی و ملی).

به گزارش فوتبال 360، خاتون در حالی موفق شد که در آخرین بازی خردلی پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نمایشی پرماجرا به پایان رسید، در جمع 8 تیم برتر قرار گیرد. خاتون که با تساوی به مرحله بعد راه یافت، توانست در لحظات پایانی با گل زیبای زهرا قنبری از سد دانش پژوهان تایلند بگذرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. قنبری در حالی موفق به گلزنی شد که زاید الوصافی از زدن دومین گل آسیایی خود خوشحال بود و اتفاقات غیرمنتظره ای برای ستاره خاتون رخ داد.

پاگشا خاتون در لیگ در غیاب گل خانم

نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان بانوان آسیا پس از به تعویق افتادن اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، هفته گذشته در هفته دوم توسط تام اصفهان دعوت شد. در یک اتفاق غیرمنتظره زهرا قنبری این کار را نکرد. برای خاتون بازی کن شنیده ها حاکی از آن است که غیبت قنبری در ترکیب خاتون به دلیل اتفاقات نبرد با حریف تایلندی است؛ چون شناسنامه او از سوی سازمان لیگ صادر شده بود و از نظر قانون فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، قنبری منعی برای بازی نداشت.

چراغ سبز امیدوار کننده؛ قنبری برمی گردد

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و البته مدیران باشگاه خاتون در روزهای اخیر به دنبال راه حلی برای مشکل زهرا قنبری و ستاره سرشناس فوتبال بانوان صاحب عنوان هستند. . برترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی بانوان ایران، برای رفع حاشیه ایجاد شده، شخصا تحت تعقیب قرار گرفت. پیگیری های بعدی نشان می دهد که موانع در حال رفع شدن است و زهرا قنبری با کمک های صورت گرفته می تواند مقابل تاران البرز به میدان برود و از هفته سوم به مستطیل سبز بازگردد.

همیشه دوست داشتم قدرت یک دختر ایرانی را به جهانیان نشان دهم.

زهرا قنبری در گفت و گوی اختصاصی با «فوتبال 360» گفت: برافراشتن پرچم ایران همیشه برای من اولویت بوده و در هر مسابقه ای که رنگ ملی دارد و به زمین می روم همیشه سعی می کنم این کار را انجام دهم. بهترین کار من این است که پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم و قدرت یک دختر ایرانی را به جهانیان نشان دهم کوچکترین حاشیه و تلاشم این بود که بتوانم پرچم ایران را در قالب اعتقادات و چارچوب هایی که وجود دارد به اهتزاز درآورم.

پیام های دلگرم کننده زیادی دریافت کردم.

ستاره فوتبال بانوان با قدردانی از عشق و محبت مردم ایران گفت: بیشتر مسابقات ما به صورت زنده پخش نمی شود و شاید زیاد ما را نبینند اما محبت و علاقه مردم واقعا برای من دلگرمی است. زهرا قنبری این روزها پیام های دلگرم کننده زیادی دریافت کردم و می خواستم بگویم که این انرژی مثبت واقعاً برای تقویت قلبم مهم است و ثمره این انرژی مثبت است و دعاها، قهرمانی‌ها و موفقیت‌هایی که به دست آمده است، مثلاً لطف خدا و کسب مقام اول در مسابقات فوتبال 360 تأثیر زیادی داشت و من واقعاً از لطف مردم سپاسگزارم.»

قول می دهم تمام تلاشم را بکنم تا زهرا قنبری بهتر از قبل باشم.

قنبری در ادامه به اهدافی که در فوتبال بانوان دنبال می کند، گفت: با تمام محدودیت ها و چالش های پیش روی فوتبال بانوان، واقعا فقط به برافراشتن پرچم ایران در ورزشگاه های باشگاهی و ملی فکر می کنم و هنوز تشنه این هستم که گل بزنیم و بدرخشم و دوست دارم افتخاراتم را بیشتر کنم و عنوان خانم گل را دوباره کسب کنم و امیدوارم بتوانیم در زمان حضورمان در آسیا در خور نام ایران باشیم زهرا قنبری بهتر از گذشته باشم و بتوانم موفق تر عمل کنم و مطمئن باشید مثل همیشه مشمول قانون هستم و تقریباً 2 دهه است که کارم را به صورت قانونی انجام داده ام. سعی کردم بدون مرز باشم، در ادامه این مسیر را نیز ادامه خواهم داد.»

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.